Lantyz Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 Het lijkt erop dat je data-files van de voertuigen naar de mallemoeren zijn... Maar dat zou opgelost moeten zijn na herinstalatie... Heel vaag probleem, dit. Eisen van GTA VC voor je PC zijn verder in orde? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jeffrey S Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 Meer dan voldoende, maar ik heb VC nu al tot 2 keer toe geherinstalleerd... Aan de cd kan het niet liggen aangezien die het bij een kopie ook niet goed deed Heb btw al een mail gestuurd naar R* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jeffrey S Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 (bewerkt) Owja, wat er ook nog bij kan komen is dat ik GTA 3 ben gaan spelen omdat VC het niet meer goed doet en nu blijkt dat die kut GTA 3 het niet meer doet, wanneer ik me savegame open en vanuit me eerste hide-out de weg oploop vlieg ik door één of andere kut bug die alleen bij mij voorkomt naar de andere kant van de weg en ben ik dood... En het spel schokt de hele tijd, fuck al die gta's maar, helemaal gehad met al die tering fouten :angry: :angry: :angry: Bewerkt: 6 november 2004 door Jeffrey S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
munitions Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 heb je ook niet geprobeerd het spel te modden ofso? want dat kreeg ik toen ik killerkip had weggehaald (is gave mod) [EDIT door Lantyz: Lees even het topic terug ] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Nu, Jeffrey S, dan weet ik werkelijk niet meer waar het aan zou kunnen liggen, behalve dat er iets mis is met je exemplaar van GTA VC... nog reactie op je mail gekregen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Jah hij is legaal, volgens mij kreeg ik het een hele tijd geleden nadat ik cheats heb gebruikt en daarna heb gesaved waarbij die aangeeft dat er meerdere cheats zijn gebruikt/geactiveerd waardoor sommige dingen niet goed meer kunnen werken, als het dat is kan ik hem net zo goed weggooien denk ik... NEE... die cheats zijn niet zowals ze zeggen dat je graphic niet meer goed doet. maar probeer dan zonder cheats de spelen dam wie met cheats speelt is mietje en trouwens het is zonde van de 20 euro of 30 of 50!!! :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.