Jump to content

Steeds terugkerende fout...


Jeffrey S

Recommended Posts

Owja, wat er ook nog bij kan komen is dat ik GTA 3 ben gaan spelen omdat VC het niet meer goed doet en nu blijkt dat die kut GTA 3 het niet meer doet, wanneer ik me savegame open en vanuit me eerste hide-out de weg oploop vlieg ik door één of andere kut bug die alleen bij mij voorkomt naar de andere kant van de weg en ben ik dood...

En het spel schokt de hele tijd, fuck al die gta's maar, helemaal gehad met al die tering fouten :angry: :angry: :angry:

Bewerkt: door Jeffrey S
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Jah hij is legaal, volgens mij kreeg ik het een hele tijd geleden nadat ik cheats heb gebruikt en daarna heb gesaved waarbij die aangeeft dat er meerdere cheats zijn gebruikt/geactiveerd waardoor sommige dingen niet goed meer kunnen werken, als het dat is kan ik hem net zo goed weggooien denk ik...

NEE... die cheats zijn niet zowals ze zeggen dat je graphic niet meer goed doet.

maar probeer dan zonder cheats de spelen dam wie met cheats speelt is mietje en trouwens het is zonde van de 20 euro of 30 of 50!!! :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...