Jump to content

Savegames VC


Donwell

Recommended Posts

Die savegames zijn gewoon te vinden op ons eigen forum en wel hier:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=23331

Helaas zijn geloof ik niet meer alle savegema verkrijgbaar, want de bijlagen moet af en toe eens opgeruimd worden. Na het downloaden meot je de savegame plaatsen in de map GTA Vice City User Files. Die vind je in de map Mijn documenten.

Link to comment
Delen op andere websites

Die savegames zijn gewoon te vinden op ons eigen forum en wel hier:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=23331

Helaas zijn geloof ik niet meer alle savegema verkrijgbaar, want de bijlagen moet af en toe eens opgeruimd worden. Na het downloaden meot je de savegame plaatsen in de map GTA Vice City User Files. Die vind je in de map Mijn documenten.

Bedankt, -Matthijs-, maar helaas staan daar niet alle savegames op.

Aankondiging:

Jongens ik ben jullie zeer dankbaar dat jullie dit doen _O_ . JGuntherS heeft zich aangeboden om tijdelijk alle savegame's te bewaren totdat ze op WiKiGTA komen te staan. Je kunt ze >>hier<< downloaden. Er staat bij welke missie gedaan is en door wie hij gedaan is. De hele wereld ziet nu dat bijv. Svenie nou een missie heeft gehaald. Best wel een eer dus. Jullie kunnen ook savegame's downloaden, als jullie bijvoorbeeld denken. Ik wil bijv. de missie The Fastest Boat doen. Dan kun je de missie die er vóór staat downloaden en verder gaan om die ene missie te spelen.

Ik hoop dat jullie er veel plezier van hebben!

Special thanks to JGuntherS _O_

Ik heb deze post ook in post 1 gezet. Nu kun je de link van JGuntherS zijn website makkelijk vinden.

Ik heb hier ook gekeken, in die link, maar ook daar staat niet alles... :cry: ik zoek ze echt allemaal!!!

Donwell

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie het punt niet, volgens mij is het niet de bedoeling dat die Save-games opgezocht worden, het zijn gewoon de Save-games die worden toegevoegt van de Official Forum Save Game, die dus alleen door GTAForum.nl leden worden gedaan. Dus waarom zou je ze moeten opzoeken.. :?

Ik zie trouwens mijn naam staan bij de Missie Love Juice, volgens mij is het echt bijna een eeuwigheid geleden dat ik die missie deed, er leuk om het weer terug te zien. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie het punt niet, volgens mij is het niet de bedoeling dat die Save-games opgezocht worden, het zijn gewoon de Save-games die worden toegevoegt van de Official Forum Save Game, die dus alleen door GTAForum.nl leden worden gedaan. Dus waarom zou je ze moeten opzoeken.. :?

Ik zie trouwens mijn naam staan bij de Missie Love Juice, volgens mij is het echt bijna een eeuwigheid geleden dat ik die missie deed, er leuk om het weer terug te zien. :)

Ok, ik zal het uitleggen:

Ik zoek echt álle hoofdmissies plus de zijmissies van Avery Carrington, waar je dus bij elke missie een cutscene ziet als je hem start. Maar lang niet alle savegames staan er nog, ik zoek ze dus echt allemaal!

Snap je het nu??

Donwell

Link to comment
Delen op andere websites

Hij wil waarschijnlijk de leuke missies downloaden zoals Rub Out Lance Dance.

Ik snap het ook niet zo het is toch leuker om het spel zelf uit te spelen.

Doe ik ook altijd.

P.S Donwell of je zou een save game kunnen downloaden en dan een paar missies halen tot je bij die leuke missie bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...