Natasja24 Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Ik ben die foto dingen aan het zoeken.Maar kan er 1 niet vinden.Hij zit in Dashbury bij die motorzaak maar ik heb alles gezocht en kan het nog steeds niet vinden waar zit die eigenlijk precies?Heb wel op internet gezocht maar ik zie hem nog steeds niet en ik heb hem nog niet gedaan Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Ik ben die foto dingen aan het zoeken.Maar kan er 1 niet vinden.Hij zit in Dashbury bij die motorzaak maar ik heb alles gezocht en kan het nog steeds niet vinden waar zit die eigenlijk precies?Heb wel op internet gezocht maar ik zie hem nog steeds niet en ik heb hem nog niet gedaan Wat is Wikigta dan toch lekker . Klik en ga dan naar het bolletje die jij bedoelt, klik erop en je krijgt screens te zien. Als het dan nog niet lukt wil ik nog wel wat screens maken. Succes! Reageren
Natasja24 Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 daar heb ik al op gekeken maar kan hem nog steeds niet vinden Reageren
Donwell Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Je moet richten met de fotocamera, anders zie je ze niet. Je kan ook het beste snachts op pad gaan, dan zijn die dingen altijd een felle lichtbol. Richt maar eens met je fotocamera op het bord van Pier 69, daar zie je dan zo'n bolletje. Donwell Reageren
Natasja24 Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Ja maar waar zit hij dan precies?want ik heb heel het dak afgezocht van die winkel Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Ja maar waar zit hij dan precies?want ik heb heel het dak afgezocht van die winkel Gat het om nummer 46? zo ja, ga op het grasveldje staan die je als het goed is moet zien. Omringt door een heg. Richt daarna op de motorzaak, je moet richten boven het 2e raam van links, zoom zo nodig volledig in, als je hem niet ziet klik dan gewoon een paar keer. Het kan zijn dat je hem dan wel krijgt, vind je niks dan zou ik het progama SAMA gebruiken om te checken of de laatste daadwerkelijk daar zit, en niet ergens anders. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Bedoel je niet Hasbury? Kijk, er is daar een grasveld (openvlakte) en dan moet je richting die 2 gebouwen kijken, je moet dus niet springen op de daken zoals je ana het doen bent, enkel op dat grasveld staan en naar die 2 gebouwen kijken. Dan neem je je fototoestel en dan zie je die photoshoot. Neem een foto en het is in orde Reageren
Natasja24 Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 ja die is het maar ik kan hem nog steeds niet vinden Reageren
TheGuardian Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Hier op wikigta, deze pagina staat een foto hoe je moet staan Heb ineens de url opgezocht van juist die ene afbeelding >> Klik hier << >> En klik hier << Succes Reageren
Preddy Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 hangt ie niet boven die "Hashbury & Garcia" ding? IPV op het dak ervan. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Ja....die photo-ops bevindt zich inderdaad boven het spandoek wat tussen die twee huizen in zit. Als je met de camera inzoomt op dit spandoek kan het niet anders of je moet de photo-ops kunnen zien. En als dat niet zo is vrees ik dat je hem al gemaakt heb. In dat geval doet SAMA-programma wonderen, want je kunt dan zien welke je wel en welke je nog niet hebt Reageren
Preddy Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Als jullie het niet erg vinden, heb ff een duidelijkere foto gezocht: Reageren
Natasja24 Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 ja bedankt voor die foto ik keek dus verkeerd denk ik maar nu heb ik hem gevonden had gekeken maar die was het ook niet hij zit boven de motorzaak die heb ik nog steeds niet als je daar misschien zo'n duidelijke foto van kan maken? Reageren
Preddy Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 (bewerkt) Deze bedoel je? of http://nl.wikigta.org/index.php/Image:Snapshot_046b.JPG daar zie je hem wel op, maar bovenste plaatje is wat duidelijker, aangezien je ong. kunt zien waar hij zit. Bewerkt: 15 augustus 2006 door Preddy Reageren
Natasja24 Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 heb hem zeker al gehad want ik zie geen bolletje waar zo'n fototoestel op staat maar ieder geval bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.