Jump to content

photoshoots

Recommended Posts

Geplaatst:
heb hem zeker al gehad want ik zie geen bolletje waar zo'n fototoestel op staat maar ieder geval bedankt

Dat je geen bolletje ziet betekent niet dat hij er ook niet is. Bij de boot in de buurt van de Giant Bridge had ik ook altijd dat ik hem niet zag. Als je gewoon de foto neemt, dan kan hij er alsnog staan. Natuurlijk kan het ook zijn dat je hem al hebt. Maar het kan ook zijn dat je hem om één of andere reden niet kunt zien, en dan zoek je je natuurlijk rot. Dus gewoon even foto maken en kijken. En als je dan nog niet die PO hebt, kan je altijd nog SAMA gebruiken, want dan heb je waarschijnlijk een andere over het hoofd gezien...

Geplaatst:

SAMA is inderdaad alleen voor de PC, op de PlayStation 2 heb je er helaas niet veel aan, omdat je hem daarop niet kan installeren.

Verder, als je deze Photo Op per ongeluk al eens geschoten hebt, dan is het logisch dat je hem niet kan vinden.

Dit zou je ook kunnnen doen als je de Photo Op niet meteen kan vinden, maar je weet wel ongeveer zijn locatie: Je hoeft niet per se helemaal in te zoomen op zo'n Photo Op, als je fototoestel helemaal op uitgezoomd staat, maar de Photo Op is wél in beeld, dan kan je ook gewoon een foto nemen en dan wordt de Photo Op meteen meegenomen.

Natuurlijk moet je nu niet denken dat je 'ns lekker op The Big Pointy Building (hoogste gebouw in San Fierro) kan gaan staan, en van elke windrichting een foto kan maken, en maar gokken dat zo alle Photo Ops in die windrichting op de foto staan, dat werkt natuurlijk niet. Maar als je op een niet te grote afstand van de Photo Op verwijderd bent, dan hoef je niet per se helemaal in te zoomen op zo'n Photo Op. Als hij maar in ieder geval in beeld is, ook al zie jij hem niet. Je kan het natuurlijk gewoon testen door een foto te maken, staat er een berichtje in beeld dat je met succes een Photo Op verzameld hebt en bijvoorbeeld 16/50 Photo's verzameld hebt, dan weet je dat je met succes een Photo Op te pakken hebt gekregen.

Ik wens je veel succes verder met het verzamelen van de Photo Ops! :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

dank je wel pietje zal straks eens kijken voor die foto.Doe eerst de anderen wel.

Kan iemand me alleen helpen met nr.34?Ik zoek me echt rot.Heeft iemand een duidelijk plaatje voor mij waar hij echt zit?

Bewerkt: door Natasja24

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...