Jump to content

Stretch? Waar?


Clowntje_93

Recommended Posts

Hallo ik moet bij sunshine autos bij de tweede lijst een stretch vinden die is normaal te vinden naast Vercetti Estate, maar daar staat hij bij mij nooit er staat altijd een witte Admiral(Diaz' oude auto, alleen niet bulletproof) op de plek waar die moest staan hoe kan ik nu een stretch vinden ligt het aan mijn xbox of wat dan ook bij voorbaat dank _O__O_

ps o ja ik moet ook nog een sabre vinden maar die kan ik ook niet vinden iemand nog tips ofzo?

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo ik moet bij sunshine autos bij de tweede lijst een stretch vinden die is normaal te vinden naast Vercetti Estate, maar daar staat hij bij mij nooit er staat altijd een witte Admiral(Diaz' oude auto, alleen niet bulletproof) op de plek waar die moest staan hoe kan ik nu een stretch vinden ligt het aan mijn xbox of wat dan ook bij voorbaat dank _O__O_

ps o ja ik moet ook nog een sabre vinden maar die kan ik ook niet vinden iemand nog tips ofzo?

Als de stretch er niet staat, die er wel hoort te staan, moet je gewoon even weg lopen. Loop bijvoorbeeld eens een rondje om de villa, of loop heen en weer naar de weg. Waarschijnlijk zal de stretch dan wel spawnen, aan jou xbox ligt het geloof ik niet. En die Sabre vind je als het goed is wel in Vice Point, je loopt er vroeg of laat vanzelf tegen aan!

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Ze zijn alle bij best wel cool! :Y

>>> Door GTA-Sheep: Inderdaad, maar dat was niet de vraag. Graag alleen (zinnig) reageren op de topic-onderwerpen en dit soort reacties achterwege te laten. Hoe goed bedoeld ook: het wordt gezien als spam en dat is niet toegestaan op het forum. Dank voor de medewerking<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...