Clowntje_93 Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2006 (bewerkt) Hallo ik moet bij sunshine autos bij de tweede lijst een stretch vinden die is normaal te vinden naast Vercetti Estate, maar daar staat hij bij mij nooit er staat altijd een witte Admiral(Diaz' oude auto, alleen niet bulletproof) op de plek waar die moest staan hoe kan ik nu een stretch vinden ligt het aan mijn xbox of wat dan ook bij voorbaat dank ps o ja ik moet ook nog een sabre vinden maar die kan ik ook niet vinden iemand nog tips ofzo? Bewerkt: 15 augustus 2006 door wakkiegeslacht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2006 (bewerkt) Hallo ik moet bij sunshine autos bij de tweede lijst een stretch vinden die is normaal te vinden naast Vercetti Estate, maar daar staat hij bij mij nooit er staat altijd een witte Admiral(Diaz' oude auto, alleen niet bulletproof) op de plek waar die moest staan hoe kan ik nu een stretch vinden ligt het aan mijn xbox of wat dan ook bij voorbaat dank ps o ja ik moet ook nog een sabre vinden maar die kan ik ook niet vinden iemand nog tips ofzo? Als de stretch er niet staat, die er wel hoort te staan, moet je gewoon even weg lopen. Loop bijvoorbeeld eens een rondje om de villa, of loop heen en weer naar de weg. Waarschijnlijk zal de stretch dan wel spawnen, aan jou xbox ligt het geloof ik niet. En die Sabre vind je als het goed is wel in Vice Point, je loopt er vroeg of laat vanzelf tegen aan! Bewerkt: 15 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2006 (bewerkt) Ja nu staat ie er wel na een paar rondjes rond de villa bedankt! _O_ Bewerkt: 15 augustus 2006 door wakkiegeslacht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2006 Je kan hem alleen bij de Vercetti Estate vinden. Als hij er echt niet staat, kun je ook nog altijd de garage-editor gebruiken die je kan vinden in de Vice City Ultimate trainer. Donwell Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2006 ik heb hem al gevonden maar toch bedankt maar ik kan die garage editor niet downloaden donwell want ik heb VC op de xbox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2006 Je kan ook de Love Fist Limo nemen die spawnt voor het Vrock gebouw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2006 nee heb ik al geprobeerd maar die heet 'love fist' en is dus een andere lijkt wel heel erg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hunt0r Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2006 (bewerkt) dit is de love fist dit is een stretch niet zo'n heel groot verschil.... >>hier<< zie je nog alle auto's en zie je dat het 2 verschillende zijn.. _____________________________________________________ Bewerkt: 15 augustus 2006 door Hunt0r Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GYZIE Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2006 Ze zijn alle bij best wel cool! >>> Door GTA-Sheep: Inderdaad, maar dat was niet de vraag. Graag alleen (zinnig) reageren op de topic-onderwerpen en dit soort reacties achterwege te laten. Hoe goed bedoeld ook: het wordt gezien als spam en dat is niet toegestaan op het forum. Dank voor de medewerking<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.