Jump to content

Gym

PoisonedxRain

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee,

Ik ben nu in de 80% bij gta San Andreas maar nu ineens kan ik niet meer trainen. Als ik naar de gym ga, en wil trainen, staat er dat ik genoeg gedaan heb voor die dag. Dat klopt niet, want ik ben al minstens 3 dagen niet meer naar de gym geweest.

Heeft iemand van jullie dit ook en weet iemand wat je ertegen doet?

Geplaatst:

Ja, ik heb dit ook wel eens gehad, dan moet je gewoon 10 keer achter elkaar saven. Daarna kan het meestal weer. Dit probleem is vervelend, maar door deze manier wel op te lossen! :)

Geplaatst: (bewerkt)

hier was toch onlangs al een topic over geopend??

de beste manier om dit weg te krijgen is heel veel saven achter elkaar.

greetz,MM :cya:

EDIT:vorig topic waar dit over ging is gesloten,ben ik even aant typen kom ik erachter dat hij het al heeft.

Bewerkt: door megamaggot
Geplaatst: (bewerkt)

Hey!

Eerst en vooral: Welkom op het forum ! :cya:

Hier is al een topic over waar het antwoord al instaat . :) Meerdere topics zelfs. Namelijk dit en dit topic. Daar is het antwoord alletwee al gegeven. Gebruik voortaan even de zoekfunctie . :)

Je moet gewoon een paar keer saven, dan moet het wel een keer lukken. Ik weet geen andere manier, maar deze lukte wel bij mij. ;)

Jon-asses :cya:

Edit : Damn, door MSN-Gesprekken ben ik weeral veel te laat :ch: .

Bewerkt: door Jon-asses
Geplaatst:
Ja maar bij mij doet ie het na 10x achter elkaar saven nog steeds niet? :?

Maar je moet ook eens doorkijken naar de links die ik geef he! Er was nog iemand met hetzelfde probleem als jou en die heeft het opgelost dankzij -Matthijs-. Dit zei hij:

hey allemaal,

ik zit met het probleem dat als ik probeer te trainen dat er staat:

je hebt genoeg getraint kom morgen terug.

nou het is nu al echt al een hele tijd geleden maar het blijft er maar staan

weet iemand waardoor dat komt of is er een oplossing??

Dit is een bekende glitch, jij bent niet de enige met het probleem. Dat is de 'Gym glitch' Je kan het probleem oplossen door 10 keer achter elkaar te saven. Als dat niet wil kun je proberen nieuw kleding te kopen, alles moet nieuwe, horloge, tattoo, kapsel etc. Of een andere manier save bij een ander savehouse, ga ergens anders eten, save dan weer. Dit zijn de maniern die ik weet, ik heb het eens een keer ergens gelezen of het werkt weet ik niet, maar het is het proberen waard!

Hopelijk wordt het nu opgelost. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...