megamaggot Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 hey beste forum-leden, ik heb bij bijna alle voertuigen een volle skill maar bij de cycling skill nog niet. bij de bike doe je de bikeschool,bij de boot doe je de bootschool en bij de auto doe je de rijschool. maar voor de fiets is er geen school?!hoe kan je dit dan het beste omhoog krijgen(behalve veel te fietsen),of hoort dit tesamen bij de bikeskill(wat ik eigelijk niet denk).dus hoe krijg je de cyclingskill het beste omhoog? greetz,MM Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Nee Bike Skill staat los van Cycling Skill, de enige manier is veel fietsen, bunnyhoppen, wheelies en stoppies maken, enz. Reageren
megamaggot Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 ik heb nu al met een mountain bike een paar rondjes door san andreas gedaan en mijn cycling skill is nu al veel hoger geworden! bedankt hoor lance dance greetz,MM Reageren
Lord of War Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Ik ga naar dat skatepark rond Ganton met m'n BMX en jump daar wat. Of ik ga de bergen in met m'n mountain bike. Reageren
Preddy Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Kfiets wel es op de snelwegen in LS. Is wel geinig als je die auto's inhaalt terwijl je fietst, om maar ff te demonstreren hoe nep t eigenlijk is Reageren
moechy Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 ik spring meestal met mijn fietsie van de mount-chilliad ik raad jullie aan om recht op alle 2 de wielen te landen want anders heb je een groot probleem Reageren
Lord of War Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 ik spring meestal met mijn fietsie van de mount-chilliad ik raad jullie aan om recht op alle 2 de wielen te landen want anders heb je een groot probleem Hoe lukt je dat? Ik heb het vroeger geprobeerd maar zelfs als ik op 2 wielen terecht kom ga ik dood. Reageren
moechy Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 ik spring meestal met mijn fietsie van de mount-chilliad ik raad jullie aan om recht op alle 2 de wielen te landen want anders heb je een groot probleem Hoe lukt je dat? Ik heb het vroeger geprobeerd maar zelfs als ik op 2 wielen terecht kom ga ik dood. wn snel genoeg gaan en je handrem inhouden en volledig goed landen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.