Jump to content

missie niet voldaan krijgen

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo wil er me iemand zeggen hoe ik een samegame erop zet??maar niet rap rap uitgelegt maar op een heel gemakkelijke mannier aub want ikgeraak nietr verder met zero z'n 2de missie en zo een missie waarbij ik een vrouw moet tegen houden met ijzeren dingen dank u

Geplaatst: (bewerkt)
hallo wil er me iemand zeggen hoe ik een samegame erop zet??maar niet rap rap uitgelegt maar op een heel gemakkelijke mannier aub want ikgeraak nietr verder met zero z'n 2de missie en zo een missie waarbij ik een vrouw moet tegen houden met ijzeren dingen dank u

Waar kan je het vinden?

Je gaat naar de map Mijn Documenten --> San Andreas User Files --> Je kiest je savegame uit. Elk savegame heeft een slotje, de cijfers 1 t/m 8. Je kiest jouw slotje.

Plaatsen

Dan ga je naar het Savegame aanvraag forum, maak je een nieuw topic. Vervolgens klik je op Bladeren bij de bijlagen en klik je jouw savegame aan. Druk op reactie toevoegen, en iemand die hem wel kan zal hem zo snel mogelijk halen. Klik voor het Savegame-aanvraag-forum. Je kunt hem ook uploaden op Rapidshare en dan in je topic de link plaatsen. Succes!

EDIT: Ik denk dat je de missies Supply Lines en Puncture Wounds bedoelt!

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:

En voor het geval je bedoelt om hem in je spel zelf te krijgen, moet je dit doen:

Neem de savegame die je zojuist gedownload hebt. Dit is bijv. GTASAsf1.b. Het cijfer kun je vervangen met een ander cijfer, maar geen 0 of een getal hoger dan de 8. Nu plaats je hem in Mijn Documenten -> GTA SA User Files. Als je nu je spel start zie je de gedownloade in het laad-savegame-scherm staan.

Veel geluk verder!!

Donwell

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...