Groove Bitch Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Kan iemand mij vertellen waar pier 69 is??? Wanneer je in SF de telefoon van de leider van het bordeel (Lizzy?) hebt gepakt, dan krijg je te horen dat je naar pier 69 moet. Moet je daar meteen heen, want ik krijg geen aanwijzer op mijn scherm, WAAR MOET IK NAAR TOE!!! :blink: Ik dacht die pier met dat reuzenrad enzo erop, maar daar vind ik niks... Reageren
Chi Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Bovenaan in SF, vlakbij de Naval Base. Reageren
Groove Bitch Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Found it, thanks! Reageren
Stopbord Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Ik kan deze niet vinden. -- Sorry voor mega bump -- Kan iemand snapmap posten? Reageren
Bayside Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Click here to view the SnapMap Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.