Advancegta Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 nou ik heb net men psp geupdate naar firmwire2.80 na de update starte de psp opnieuw op eerst starte gta lcs op omdat die umd er nog in zat ik klik op home en dat gebeurt ook maar alles is gewoon het zelfde ik hoefde niet eens alles opnieuw in te stellen zelfs de achtergrond is hetzelfde gebleven over de beschikbare demos: waar in het menu van de psp kan ik die downloaden? welke zijn allemaal beschikbaar ik dacht:\\ wts2 loco sudoko mercury of nog meer en is mercury waar of niet Reageren
King Room Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Ja alle instellingen blijven ook dat was bij mij ook het geval ik heb alleen WTS2 Ik zal er best weel meer willen!! Reageren
Advancegta Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Ja alle instellingen blijven ook dat was bij mij ook het geval ik heb alleen WTS2Ik zal er best weel meer willen!! nou ik heb vandaag eens me best gedaan ik heb nu: locoroco wts2 sudoko mercury zeg maar als je ze ook wilt Reageren
King Room Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Ik wil ze ook wel ik heb al WTS 2 De rest zal ik wel graag willen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.