Jump to content

cargobob


Heemskerk

Recommended Posts

Kan je in een Cargobob bijv een fiets vervoeren of iets anders? want ik heb een fiets in Los Santos staan maar ik wil hem vervoeren naar Las Venturas. moet ik er dan heen fietsen of kan het met een cargobob(zo ja hoe?) zo nee, kan het dan met iets anders?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Donwell

    9

  • ~Lance Vance

    5

  • Heemskerk

    5

  • Planlos Ultra

    3

Je kunt helaas geen voertuigen vervoeren in een cargobob. (dus ook geen fiets)

Je hoeft niet helemaal naar Las Venturas te fietsen, want er staan namelijk ook fietsen in Las Venturas.

Klik hier voor de locatie van de 'Bike'.

Klik hier voor de locatie van de 'BMX'.

Klik hier voor de locatie van de 'Mountain Bike'.

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende ingelicht. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Tja misschien is het mogelijk met een mod maar verder is het niet mogelijk.

Ik heb wel eens iets gehoor over je boot vervoere maar verder kan het echt niet.

Klopt, er is een mod voor, weet alleen niet meer waar ik hem gezien heb. :muur: De link heb ik hier ergens aangeklikt, gebruik de zoekfunctie eens...

Donwell

Link to comment
Delen op andere websites

als je een packer en een dumper hebt dan kan je de fiets op de dumper rijden.

je zet eerst de dumper op een plek waar weinig auto's rijden(zodat ze niet in de weg rijden),dan parkeer je de packer er achter en ga je op de fiets.dan rijdt je op de packer met veel snelheid en als je geluk hebt dan staat je fiets nu op de packer.rijdt nu weg met de packer en de fiets blijft er waarschijlijk opliggen,is dit niet doe het nog een keer.

greetz,MM :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

maar als je de dumper wil hebben moet je eerst de quarry missies gehaald hebben en die heb ik niet :ch: dus heb je dn een of andere code voor de dumper zodat het toch kan of moet ik eerst de quarry missies gehaald hebben?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat daar geen code voor bestaat. Maar als je geen zin hebt om die Quarry missies te doen, kun je altijd je savegame plaatsen in het Savegame Aanvraag forum plaatsen. :)

Edit:

Met wat geklungel kan je wel wat vervoeren met een Packer, maar gewoon fietsen zou al sneller gaan dan het op die manier te doen. Voertuigen die je erop zet vallen er namelijk steeds af.

Wat jij zegt klopt niet helemaal hoor, met een Packer kun je helemaal niets vervoeren. Als je er wat opzet en je gaat rijden, dan valt hij er vanzelf weer af. ;)

Conclusie: Je kan nooit iets vervoeren met de Packer. :)

Edit Nr. 2:

@ Preddy (hieronder) :

Met wat geklungel kan je wel wat vervoeren met een Packer.

Dit zei je, dus je zei wel degelijk dat je met een Packer iets kan vervoeren he! Wat dus NOOIT mogelijk is. ;)

Bewerkt: door Jon-asses
Link to comment
Delen op andere websites

ffies meedenken heh, wat denk je dat ik bedoell met geklunkel :bonk:

Edit voor Jackass Jon-asses

Edit:

Wat jij zegt klopt niet helemaal hoor, met een Packer kun je helemaal niets vervoeren. Als je er wat opzet en je gaat rijden, dan valt hij er vanzelf weer af. ;)

Conclusie: Je kan nooit iets vervoeren met de Packer. :)

Edit Nr. 2:

Met wat geklungel kan je wel wat vervoeren met een Packer.

Dit zei je, dus je zei wel degelijk dat je met een Packer iets kan vervoeren he! Wat dus NOOIT mogelijk is. ;)

Je moet es lezen wat ik zeg, bij eerste quote herhaal je wat ik er al bij had gezet, dattie er steeds afvalt. Je ziet hier over het hoofd dat ik ook zeg dat het langer duurt dan fietsend gaan.

Je wil dan beweren dat je niets kan vervoeren met een Packer, wat gwoon BS is. Als ik het over vervoeren heb, heb ik het over het transporteren van auto's/motors/fietsen. Zoals je ziet staat er niets over de tijd die het neemt om het te doen. Ik kan wel degelijk met de Packer 2 auto's vervoeren, alleen moet ik dan om de 25-50 meter ze er weer ff goed opzetten.

Kan jij beweren dat dat niet vervoeren is, maar imo is dat het wel. Het neemt alleen uberveel tijd, maar dat had ik er al bij gezet.

Wou dit graag ff goedzetten.

Bewerkt: door Preddy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem zojuist geïnstalleerd, en hij beviel me prima. Maar wat vreemd is: Ik heb een wagen in de laadruimte geplaatst, klep dichtgedaan, opgestegen en midden in de lucht ontplofte de Andromada?!

Donwell

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...