~Lance Vance Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Heb je misschien een Rhino erin gedaan dan ontploft ie misschien Reageren
Donwell Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Nope, een simpele Remington en de 2e keer een Sunrise... Wat me wel opviel, was dat het op ongeveer dezelfde plaats was... Donwell Reageren
Ice Banana Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Vloog je over de restrictid area? dan zijn dat SAM rakketn Reageren
Donwell Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Ik vertrok vanuit Los Santos Airport, en ik steeg op richting Badlands. Het was de bedoeling om naar SF te vliegen en boven zee (2x op ongeveer dezelfde plaats) ontplofde hij. Donwell Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Misschien was het een bug of vloog je boven de no fly zone. Reageren
Donwell Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 (bewerkt) NO FLY zone??? Wat is dat? Donwell EDIT: Net ontplofte hij wéér op dezelfde plaats. Bewerkt: 16 augustus 2006 door Donwell Reageren
megamaggot Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 restricted area,area 69. op het kaartje dat je bij je sa kreeg staat er in plaats van restricted area of area 69:no fly zone en gele strepen. als je hierboven vliegt dan komen er SAM rakketen op je af.(ook wel bekend als hittegevoelige rakketen). maar aangezien je boven zee vloog dan zouden ze niet op je af mogen komen.tenzij je boven the sherman dam vloog mischien,dan kwam de vleugel iets te dicht bij de restricted area. anders kan je mischien ook even op een kaartje zetten waar je andromada ontplofte,dan weet iemand mischien waar het aan ligt. greetz,MM Reageren
Donwell Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Ik vloog net naar LV, en niet over zee, en ik was nog in LS en toen ontplofte hij weer!! Hij moet toch in de laadruimte, of niet?? Want op de screenshots op de site die Lance Dance gaf zag je de wagen er ook onder?! Donwell Reageren
Heemskerk Geplaatst: 16 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 als je die mod heb geinstalleerd, kan je die dan ook een keer weghalen of brengt het geen schade aan het spel? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Zolang je backups maakt kan je hem altijd weghalen Reageren
Donwell Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Jup, i know it!! Donwell Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Ik heb hem zelf getest en hij ontploft inderdaad als je opstijgt, dus de mod is niet goed. Reageren
Donwell Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Ik vind het maar raar... Ik zal de modder zelf eens raadplegen!! Reageren
robtuner Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 als het goed is met het hier mee werken. http://gta.gamigo.de/download.php?do=comme...=42&id=5654 Reageren
Donwell Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Zoooo, die is handig!! Alleen, als je die klep naar achteren doet, en je zet er een auto op, rolt die dan niet terug?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.