Jump to content

Liedjes in sanandreas zetten

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als je een liedjes cd hebt die je koopt in de winkel kan je eht op de xbox loaden dan staat er user track playlist ofzoiets bij de radiozenders bij sanandreas maar ik had net wat liedjes op een cd gebrand een audio-cd gemaakt dus en ik stop eht in mijn xbox hij pakt hem neit hij zegt dat er geen cd in de drive zit. Kan iemand mij helpen ik heb niks gevonden.

Bewerkt: door the_fa2man
Geplaatst:

the_fa2man,

Het probleem dat jij hebt begrijp ik. Er zijn echter een aantal oplossingen voor en die ga ik je nu voorleggen:

Je Xbox is niet omgebouwd (neem ik aan) dus lees hij alleen orgineele CD's dus ook alleen maar orgineele muziek cd's. Als jouw Xbox echter wel omgebouwd is en je dan ook gebrande muziek erop wilt zetten heb je een ander soort cd nodig dan normaal namelijk: CD-RW , dit is een herschrijfbare CD voor data en software. Als je hier je muziek opzet en je hem in je Xbox doet zal hij hem wel pakken.

De kans is wel dat je Xbox stuk gaat, dit gebeurde bij mij. Nu heb ik een orgineele Xbox met orgineele games!

Voor verdere vragen kan je me een PM sturen of je kijkt op Google.nl

Topic! :slotje:

Geplaatst:

Ik heb een omgebouwde xbox en ik heb het op een cd-r gebrand maar hij pakt hem niet en er gebeurt niets en ik neem niet de risico om het stuk te maken

Geplaatst:
the_fa2man,

Het probleem dat jij hebt begrijp ik. Er zijn echter een aantal oplossingen voor en die ga ik je nu voorleggen:

Je Xbox is niet omgebouwd (neem ik aan) dus lees hij alleen orgineele CD's dus ook alleen maar orgineele muziek cd's. Als jouw Xbox echter wel omgebouwd is en je dan ook gebrande muziek erop wilt zetten heb je een ander soort cd nodig dan normaal namelijk: CD-RW , dit is een herschrijfbare CD voor data en software. Als je hier je muziek opzet en je hem in je Xbox doet zal hij hem wel pakken.

De kans is wel dat je Xbox stuk gaat, dit gebeurde bij mij. Nu heb ik een orgineele Xbox met orgineele games!

Voor verdere vragen kan je me een PM sturen of je kijkt op Google.nl

Topic! :slotje:

Ik heb wel een omgebouwde en hij is nog helemaal heel.

Tevens wil ik je er ook op wijzen dat je niet om slotjes mag vragen.

Geplaatst:

Dus het kan ook zijn dat hij neit kapot gaat zoals bij jou denk ik maar waarom moet je er cd-rw hebben en niet cd-r

Geplaatst:
Dus het kan ook zijn dat hij neit kapot gaat zoals bij jou denk ik maar waarom moet je er cd-rw hebben en niet cd-r

Bij mij was hij weleens kapot, toen was hij 'dood', me pa heeft er eens naar gekeken; voíla, toen deed hij het weer!! Hij is dus wel eens kaduuk geweest...

Geplaatst:

Maar wil je mij vertellen waar het problem lag donwell dan kan mijn ap er ook naar kijken asl er iets mis gaat

Geplaatst:

CD-R is voor radio's en CDRW is overschrijfbaar en is bedoeld voor DATA, De xbox ziet de muziek als data.. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...