Jump to content

The Godfather

SilverDust

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, Ik heb The Godfather gekocht, en nu een savegame gedownload maar waar moeten die precies staan? Ik heb zelf geen idee waar ze zouden moeten staan. Ook heb ik zoekfunctie gebruikt maar ik vond niks :N Dus ik vraag het aan jullie, Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :)

Geplaatst:
Hallo, Ik heb The Godfather gekocht, en nu een savegame gedownload maar waar moeten die precies staan? Ik heb zelf geen idee waar ze zouden moeten staan. Ook heb ik zoekfunctie gebruikt maar ik vond niks :N Dus ik vraag het aan jullie, Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :)

Zelf heb ik het spel niet, maar een beetje googlen doet wonderen ;). Volgens mij staat hij hier:

'Mijn Documenten\GF\SG'

Geplaatst:

Wacht, Als ik New Game doe en ik wil een naam intypen, kan ik op een of andere manier geen naam intypen :? Dus ik moet eerst een keer gesaved hebben voordat die map er komt. Dus heeft iemand nu een idee van wat ik er tegen zou kunnen doen?

Geplaatst:

lol in sittard kreeg ik hem gemakkelijk mee,ik vroeg zo bij de balie of ze de special edition nog hadden en ik kreeg hem zo mee,wel PS2

Geplaatst:

Nou dat is ook weer gelukt, een vriend heeft deze game ook :) Maar nu een andere vraag: Heeft iemand een werkende Trainer voor The Godfather? Ik kan er zo gauw geen een vinden. Dus als iemand een goedwerkende Trainer voor me heft post hem dan :cab:

Geplaatst:

Huh, Ik kan niet naar Windows switchen met Alt + Tab en ook niet met het Windows knopje. Wel met Crtl Alt Delete. Maar als ik daarna de trainer start en weer Ingame ga krijg ik een crash :-(. Als jij hem hebt, Werkt hij bij jouw dan wel goed?

Geplaatst: (bewerkt)

Hij werkt echt goed en je kan beter eerst mijn documenten openen en dan de game opstarten dan kan je wel alt + tab.

Bewerkt: door Planlos Ultra
Geplaatst:

Raar, Het werkt nog steeds niet. Ik kan nu ik Mijn Documenten heb geopend wel de Trainer starten en terug het spel in gaan zonder te crashen. Maar als ik bijvoorbeeld numpad1 druk, en ik laat iemand me aanvallen ga ik gewoon dood :? Of ligt het eraan hoe je op die knoppen drukt, Bijvoorbeeld Outgame, Ingame of Escape?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...