Jump to content

Fire in the Hole

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Het is een hele mooie signature..

Lettertype is wel goed, goede kleur alleen je hebt het verkeerdt neer geplaatst ik zou het wat kleiner doen en aan de linkerkan waat het wat leger is..!!

Rate:8.8/10

Bewerkt: door King Room
Geplaatst:

Je moet EGT iets doen aan je font!!! De kleuren komen helemaal NIET overeen met je hele signature!!!

Ook zou ik de opacity van je 'eerste rij' vlammen wat lager zetten; ze passen nu niet helemaal niet goed je achtergrond!!!

Als je dat nog veranderd heb je een mooie sig (y)!

Maar doe egt iets aan die text!!!

Ik geef 'm nu een 6, daarna een 8 ;)

NeLSoN

Geplaatst:

Heey Lance Dance,

Commentaar: Op het eerste zicht vond ik je siggy er wel leuk uitzien, maar best wel druk..

- punten: Je fond en lettertype passen er niet echt bij. Mischien als je andere achtergrond had wel

+ punten Je render past perfect bij de achtergrond, en het effect dat je bij je render voegt, dat is ook prima gedaan

EindTotaal Punten: 8.2

Eindbesluit: Hij is best wel mooi, maar ik zou toch iets doen aan je lettertype en fond :)

Voor de rest perfect gedaan! :klap:

TheGuardian :cya:

Geplaatst:

Heel erg mooi gedaan! Eigenlijk is ie helemaal perfect, alleen de vlammen vallen wel heel erg op tegen de achtergrond. Ook is het lettertype niet echt geweldig, maar het is wel in de juiste kleuren gedaan. Als je die vlammen wat meer met de achtergrond verweeft, en een iets beter, minder stripboek-achtig, lettertype uitzoekt is ie helemaal goed!

Rate: 8/10

Geplaatst:

Sorry ik vind hem niet echt mooi..

Deze stijl is een beetje oud, en dan bedoel ik ook echt OUD.

Dat lettertype vind ik echter origineel gemaakt.

5,9/10

Geplaatst:

Mooie sig Lance Vance !!

De kleuren passen mooi bij elkaar.

De achtergrond past er goed bij en lijkt ook op vuur.

Alleen het enigste minpuntje is de font.

Hij is wel mooi alleen een beetje te groot. Het zou mooi zijn als hij bv links in de hoek zou zitten en wat kleiner.

En als je hem dan nog inblend is helemaal mooi.

Maar het is toch een mooie sig en ik geef je een

8,4/10.

Daan :cya:

Enne Gta ripper: Laten we het niet oud noemen maar Retro :puh: Dat klinkt leuker ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...