Soulcollector Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 (bewerkt) Ik had een vraag over hoe ik het gedrag van een gang(bende) kan veranderen. heeft iemand enig idee ben geen grote modder ik leer snel en dit is iets wat ik graag zou willen veranderen. wil ze bijvoorbeeld politie aan laten vallen , dat soort dingen. (dit is voor VC btw) Bewerkt: 15 augustus 2006 door Soulcollector Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Probeer dingen aan te passen in: Gangs.Dat Dat is alles wat ik weet, meer weet ik niet, sorry AppleMac Reageren
Soulcollector Geplaatst: 17 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Tis gelukt thx >>> Door Matiscus: Gelieve niet te dubbelposten, daarvoor staat de "Edit" knop er! <<< Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 kan dat ook voor gta3 Reageren
Dynamic Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 In Sanandreas is 't volgens mij ook zo. dus denk ik dat de Gangs.DAT van Gta3 ook zo werkt. Gewoon kijken of hij in je GTA3 map zit. en maak een backup en ga uit proberen Dynamic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.