-Matthijs- Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Rates, of opmerkingen? Ik zou hier eventueel wel een tutorial over willen maken.. Reageren
wastelander Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 (bewerkt) ha die mathijs, zal ik maar dan zo vriendelijk zijn om het ff te raten ? ondanks de wk allang voorbij is maak mathijs nog ff een sig (in oranje stemming blijven haken ?) maar laten we maar bij raten houden + Pluspunten , Kleuren, achtergrond ook heel goed gedaan , - MinPunten , render misschien nog iets meer inblenden ? render vind ik niet helemaal mooi ik weet niet of we staan te wachten op tut.. altijd leuk om weer 1 erbij te hebben je zult nog even moeten wachten op andere rates en comment [EDIT] vergeten te raten... al met al toch een mooie goeie 7,5/10 ga zo door mathijs:) hou wel van je sigs Bewerkt: 15 augustus 2006 door wastelander Reageren
McNelly Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Net als Wastelander vind ik de render ook niet helemaal natuurlijk in je zich, die had je idd een ietsje pietsje meer in de je sig moeten inblenden. Verder vind ik 'm er helemaal tof uit zien ! 8.5/10 NeLSoN Reageren
TheGuardian Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Heey -Matthijs- Commentaar: Ik vond je siggy er echt wow uitzien, hij ziet er gewoonweg prachtig uit. Prachtiger dan ik verwacht had toen ik de topic titel zag - punten: - + punten De render past perfect bij de achtergrond, ook vind ik je achtergrond prachtig, ook de kleuren. De lettertypes en fonds vind ik er dan ook nog eens perfect bijpassen, eigenlijk met dit alles bij elkaar hebben die + punten 1 grote mooie prachtige siggy gemaakt EindTotaal Punten: 10 Eindbesluit: Jij krijgt een 10 van me, wees er maar trots op, ik kon geen minpunten geven, en vond je siggy prachtig, dus destemeer redenen dat ik je een 10 moest geven TheGuardian Reageren
Nielok Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Maken die tutorial! weinig slechts op te zeggen, tof gedaan met die custom shapes,lijnen, fill,... zou het zelf nooit gemaakt hebben ! 8.5/10 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Prachtig,alleen de render is een beetje wazig. Tut moet zeker komen! Reageren
mattiejj Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 mooie effecten,mooie render(misschien nog wat inblenden) 9/10 Reageren
Phate Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Mooi gedaan, ik had niet het idee van: "Die is gewoon op een achtergrond geplakt!" Wel een beetje wazig aan de onderkant, maar dat maakt niet uit want de rest is overduidelijk. De achtergrond ziet er goed uit, daar heb je vast wel wat werk aan besteedt, een ook zijn naam heb je leuk neer weten te zetten. Je naam heb je er goed ingezet, niet te opvallend, maar je ziet 'm toch staan. Mooie sig, als zie ik 'm wel wat te laat. Rate: 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.