Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Ik ben pas begonnen met het modden van GTA spellen en dit is mijn beste creatie tot nu toe :Y

Je kan de hoogte van de golven en het water in San Andreas veranderen. Hieronder een screenshot:

Het resultaat van mijn programma :klap:

sa_water.JPG

Hier kun je het programma downloaden:

Download me

Ik wil graag horen wat jullie ervan vinden :)

Groeten,

Overv ;)

[EDIT]Sorry, hij werkte inderdaad niet, nu wel. Download hem gewoon opnieuw!

Bewerkt: door overv
Geplaatst:

Bedankt Mark, ik heb alweer plannen voor een nieuwe mod :)

En @andere, er zat een grote bug in, waardoor het programma alleen werkte als je GTA SA op een D schijf had geinstalleerd. Nu haald hij het pad gewoon uit het registry en werkt alles zoals het hoort. Het is gewoon dezelfde download link.

Voor de luie mensen:

Download me opnieuw

Nu werkt ie gelukkig wel. Laat alsjeblieft horen wat je ervan vindt :D

Geplaatst:

het LIJKT mij een heel leuk progamatje. maar t werkt nog steets niet. komt dat mischien omdat ik de map cleander heb gedaan ??

Geplaatst:

@kees1991

Heb je de vb runtime files geinstalleerd, het programma is namelijk in Visual Basic gemaakt.

@gangster28

Zal ik doen ;)

Geplaatst:

leuk gemaakt, alleen ik heb al vaker dit soort editors gezien op andere gta sites dus niet echt orgineel

wel goed gedaan :klap:

:cya:

Geplaatst:

Ja dat weet ik.

Ik beken dat ik het idee daarvan afgekeken heb, maar ik wilde uitvinden hoe je het zelf kon maken :Y

Oja, ik mag mijn mod niet op gtagames.nl plaatsen :-(

Geplaatst:

er bestaat nog zo een versie maar deze vind ik veel beter en handiger echt bedankt kan je nog van die cole tools make zoals bv : dat je kan kiezen waar de pets lopen en de auto's rijden dat zou zeer handig zijn voor tc mods

Geplaatst:

En wat nou kan je nog gewoon missies doen of het niveau terug zetten. Kan je zelf zorgen voor geen water?

• 4 weken later...
Geplaatst:

heej ben nieuw hier uhh maar bij mij doet hij het nie moe ik het nie in een bepaalde map zetten ofzo want elke keer druk ik op wijzigen en dan doet hij nix.........ik start hem telkens gewoon op en dan selecteer ik iets en dan gebeurt er nix :( tzou egt lage zijn als ik hem had

• 1 maand later...
Geplaatst:

grappige mod maar gaan de mensen ook echt dood als in aanraking komen met water?

behalve CJ en de gr street homies dan

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...