overv Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 (bewerkt) Hey, Ik ben pas begonnen met het modden van GTA spellen en dit is mijn beste creatie tot nu toe Je kan de hoogte van de golven en het water in San Andreas veranderen. Hieronder een screenshot: Het resultaat van mijn programma Hier kun je het programma downloaden: Download me Ik wil graag horen wat jullie ervan vinden Groeten, Overv [EDIT]Sorry, hij werkte inderdaad niet, nu wel. Download hem gewoon opnieuw! Bewerkt: 15 augustus 2006 door overv Reageren
kees1991 Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 bij mij werkt die niet weet u mischien hoe dit kan ?? Reageren
Marc Tibben Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Hey overv klasse gedaan erg orgineel! Ga zo door! Reageren
overv Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Bedankt Mark, ik heb alweer plannen voor een nieuwe mod En @andere, er zat een grote bug in, waardoor het programma alleen werkte als je GTA SA op een D schijf had geinstalleerd. Nu haald hij het pad gewoon uit het registry en werkt alles zoals het hoort. Het is gewoon dezelfde download link. Voor de luie mensen: Download me opnieuw Nu werkt ie gelukkig wel. Laat alsjeblieft horen wat je ervan vindt Reageren
kees1991 Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 het LIJKT mij een heel leuk progamatje. maar t werkt nog steets niet. komt dat mischien omdat ik de map cleander heb gedaan ?? Reageren
gangster28 Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Mooi dingetje knap gedaan. Je zou Joriz eens een pm moeten sturen zodat hij op gtagames komt. Reageren
overv Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 @kees1991 Heb je de vb runtime files geinstalleerd, het programma is namelijk in Visual Basic gemaakt. @gangster28 Zal ik doen Reageren
Dikbuik Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 leuk gemaakt, alleen ik heb al vaker dit soort editors gezien op andere gta sites dus niet echt orgineel wel goed gedaan Reageren
overv Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Ja dat weet ik. Ik beken dat ik het idee daarvan afgekeken heb, maar ik wilde uitvinden hoe je het zelf kon maken Oja, ik mag mijn mod niet op gtagames.nl plaatsen Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 er bestaat nog zo een versie maar deze vind ik veel beter en handiger echt bedankt kan je nog van die cole tools make zoals bv : dat je kan kiezen waar de pets lopen en de auto's rijden dat zou zeer handig zijn voor tc mods Reageren
Tjerk Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Goed gedaan man, prachtig Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 En wat nou kan je nog gewoon missies doen of het niveau terug zetten. Kan je zelf zorgen voor geen water? Reageren
teennagel Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 heej ben nieuw hier uhh maar bij mij doet hij het nie moe ik het nie in een bepaalde map zetten ofzo want elke keer druk ik op wijzigen en dan doet hij nix.........ik start hem telkens gewoon op en dan selecteer ik iets en dan gebeurt er nix tzou egt lage zijn als ik hem had Reageren
tiesto Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 grappige mod maar gaan de mensen ook echt dood als in aanraking komen met water? behalve CJ en de gr street homies dan Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 nee lope daar gewoon :S heel raar kheb ook eens een water level editor gehad Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.