XboxGta Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Hi, ik wou dus een eigen audio-cd branden met 'Drag-To-Disk'. Ik gebruikte een CD-R vna Maxell (700MB, 80Min.). Ik gebruik ook MP3-bestanden. En als ik mijn CD probeer wil hij niet afspelen. Nu denk ik dat ik enkel een audio-cd kan maken met WMA-bestanden. Maar kan iemand me zeggen hoe ik een MP3-bestand omzet naar een WMA-bestand Alvast bedankt, XboxGta Reageren
Typhoon Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Dit moet je doen met een zogenaamde MP3 ---> WMA Converter, op Download.com kan je erg veel van deze converters legaal downloaden. Ik heb de pagina op gezocht waar de Converters die jij zoekt op staan. [Klik] Succes ermee, het progamma dat je download zal zich van zelf wel wijzen, als je toch nog vragen hebt stel je ze maar. Reageren
XboxGta Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 En welke converter is dat precies, want er staan er een hele lijst ... Reageren
Typhoon Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 (bewerkt) Het maakt eigenlijk niet veel uit welke je kiest, ik heb de 1e in de lijst (deze) even bekeken en die is opzich wel goed. Het is wel een trail dus na een bepaald aantal dagen zal hij niet meer te gebruiken zijn, want je moet hem dan kopen. Probeer hem maar eens, en als het niet lukt vraag je het hier, of probeer je een andere. EDIT: Ik heb het even getest, het is niet erg moelijk, als het progammatje opgestart is zal je even 5 seconden moet wachten en dan op trial drukken moeten, daarna druk je op File --> Add File. Nu kan je dus de Mp3 bestanden selecteren die je op je cd wilt zetten, als je ze allemaal hebt druk je op F5 (Convert) Je zal weer even 5 seconden moeten wachten. Nu zullen ze naar WMA gecoverteerd worden mits je dat hebt geselecteerd, dit kan je gewoon in het progamma zelf selecteren: . Je kan ook nog de map selecteren waar je de bestanden heen wilt hebben, als je dit niet doet zullen de bestanden gewoon naast de orgineele bestanden komen te staan. Bij mij was het liedje 2 MB kleiner dan voorheen, dus het helpt wel! Bewerkt: 15 augustus 2006 door Typhoon Reageren
XboxGta Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Oké bedankt, ik ga het straks proberen. Maar juist nog 1 vraagje: Kopieert hij de liedjes dat naar WMA of verandert hij ze naar WMA Reageren
Typhoon Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 (bewerkt) Hij kopieert hem gewoon, en maakt hem dus kleiner, je houdt gewoon een WMA en MP3 bestand over. Als je mijn bericht voor de EDIT hebt gezien, dat was een foutje omdat ik het overnieuw had geprobeerd, maar toen had gecanceld, dus er is niks over om zorgen te maken. Nog even iets: achter Convert to staat 128, houdt hem daar gewoon op, je kan hem ook op het allerlaagste doen, dit zorgt er wel voor dat het bestandje ultra klein is (ongveer 1 MB) maar de kwaliteit van het liedje is wel veel minder. Bewerkt: 15 augustus 2006 door Typhoon Reageren
XboxGta Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Oké, het is gelukt Hartelijk bedankt Typhoon Ik ga ze straks op een CD proberen zetten. (Hopelijk lukt het) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.