Jump to content

Foutmelding VC


Donwell

Recommended Posts

Ik heb net de originele MAPS map gedownload, en hem er juist ingezet. Nu wil ik een nieuw game starten maar dan komt er een foutmelding: Unhandled Conception. Of in ieder geval zoiets... Wie weet wat er fout is? :?

Donwell

Link to comment
Delen op andere websites

Je bedoeld de foutmelding Unhandled Exception, deze foutmelding heb ik ook erg veel gehad toen ik het spel nog niet legaal had, je kan het spel het beste legaal kopen of het hele spel even opnieuw instaleren. Als het goed is zal de fout dan verdwijnen, ik zal ook nog even op Google kijken, misschien kan ik daar de oplossing vinden ;)

Je kan proberen het bestandje gta_vc.set te verwijderen, deze bevind zich in de GTA Vice City User Files [Mijn Documenten].

Misschien helpt dat.

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zojuist gta_vc.set verwijderd, geen beter resultaat. Ik zal kijken of ik hem opnieuw kan installeren.

Donwell

[EDIT]Ik heb nog even gekeken in de mapjes in MAPS, en in sommige staat 'copy of .....' en dan op die puntjes het bestand ervan, bijvoorbeeld downtowns. Ligt het hieraan? :?

[EDIT2]In het mapje 'bar' staat maar 1 bestand????? Dat is een IDE bestand...

[EDIT3]In het mapje 'generic' staat niks!!!!!

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

Jup, dat weet ik ook wel :duh: . Maar in sommige mapjes ontbreken nu sommige dingen en in 1 mapje staat niks. Zoals al gezegd, heb ik net originele gedownload van dit forum, SummerBase had hem geupload (of hij had hem ergens anders van internet...) . Ik weet niet of iemand anders misschien even het mapje MAPS wil inpakken en naar me wil opsturen??

Donwell

Link to comment
Delen op andere websites

Donwell ik heb gewoon mijn eigen Originele bestanden gegeven ik heb mijn Vice City gewoon in de winkel gekocht zoals het hoort. Ik zou dus ook niet weten wat jij allemaal versleutelt hebt, want jij vraagt om de haverklap dingen aan, maar ik ben niet voor 1 blok geslagen dus ik heb voor jou het hele originele mapje data geupload. Deze kun je vinden in de map: 'Deze Computer > Lokaal Station > Program Files > Rockstar Games > Gta Vice City'. Dit is echt de originele ik heb nog nooit wat aangepast aan mij bestanden ik vermoed ook sterk dat je de illegale hebt waarbij we je eigenlijk toch niet mogen helpen. Zoals iemand anders hier al zei gooi die troep weg, want voor 10 á 15 euro heb je de originele en dan kunnen we je wel helpen met dit probleem. Toch heb ik even de map Data er nog even voor je bij gepakt, want ik wil je natuurlijk ook niet op kosten jagen. Als je nog meer comentaar hebt gelieve > Pm, ok? Klik 'hier' voor de Map 'data' van Vice City. Mocht er nog wat wezen zeg het maar! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Donwell ik heb gewoon mijn eigen Originele bestanden gegeven ik heb mijn Vice City gewoon in de winkel gekocht zoals het hoort. Ik zou dus ook niet weten wat jij allemaal versleutelt hebt, want jij vraagt om de haverklap dingen aan, maar ik ben niet voor 1 blok geslagen dus ik heb voor jou het hele originele mapje data geupload. Deze kun je vinden in de map: 'Deze Computer > Lokaal Station > Program Files > Rockstar Games > Gta Vice City'. Dit is echt de originele ik heb nog nooit wat aangepast aan mij bestanden ik vermoed ook sterk dat je de illegale hebt waarbij we je eigenlijk toch niet mogen helpen. Zoals iemand anders hier al zei gooi die troep weg, want voor 10 á 15 euro heb je de originele en dan kunnen we je wel helpen met dit probleem. Toch heb ik even de map Data er nog even voor je bij gepakt, want ik wil je natuurlijk ook niet op kosten jagen. Als je nog meer comentaar hebt gelieve > Pm, ok? Klik 'hier' voor de Map 'data' van Vice City. Mocht er nog wat wezen zeg het maar! :Y

SummerBase, nu doet hij het weer!! Bedankt!!

Donwell

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...