Cosmo Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 (bewerkt) Hey een vriend van mij vraagt wat aan mij en ik zou geen idee hebben hij wil gta op zijn laptop maaar kan een laptop dat aan...? en/of kan gta sa op windows 98 worden gespeeld..? Bewerkt: 15 augustus 2006 door Cosmo Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 (bewerkt) welke windows het is maakt in feite niet uit, zolang de specs aan de systeemeisen van GTA SA voldoen kan ie het aan alleen spelen op een laptop is niet zo prettig aangezien je geen numpad en geeen muis hebt Bewerkt: 15 augustus 2006 door Lance Dance Reageren
Typhoon Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Ikzelf heb GTA Vice City op de laptop, het is een erg nieuwe laptop maar kan Vice City net aan, dus ik denk dat het voor een laptop erg lastig word om San Andreas te draaien, het is namelijk een heel erg groot spel, er er word toch wel wat van je PC gevraagt. Je kan het proberen maar ik denk niet dat hij zal werken. Windows 98 is ook net te slecht denk ik, de Minimale systeemeisen zijn Windows 2000 of nieuwer, je kan het proberen maar ik denk niet dat het zal lukken. Dit zijn de minimale en de aanbevolen systeemeisen van GTA SA. Minimale systeemeisen Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor Geheugen: 256MB RAM DVD-Speler: 8x DVD-ROM Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card Toetsenboord & muis Windows 2000 of nieuwer Aanbevolen systeemeisen Processor: Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor (of beter) Geheugen: 384(of meer) MB DVD-speler: 16x DVD-ROM Harddisk: 4.7 GB aan vrije ruimte Videokaart: 128(of meer)MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Surround Sound Card Toetsenboord & muis Windows 2000 of nieuwer Als je wilt kijken dat je daaraan voldoed moet je naar Start --> Uitvoeren gaan, daar typ je dxdiag in, nu moet je op het tabblad van Systeem en Beeldscherm klikken, nu kan je zien dat je er aan voldoet. Succes. Reageren
Cosmo Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Dankje ik ga het testen met hem Hartelijk dank Reageren
Goliat Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 (bewerkt) welke windows het is maakt in feite niet uit, zolang de specs aan de systeemeisen van GTA SA voldoen kan ie het aanalleen spelen op een laptop is niet zo prettig aangezien je geen numpad en geeen muis hebt Een muis kun je aansluiten, en een numpad zijn er bij sommige laptops wel. Hier overigens de systeemeisen voor GTA San Andreas, of zijn PC daar aan voldoet kun je chekken met het programma Everest. (download Everest) Minimale systeemeisen * Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor * Geheugen: 256MB RAM * DVD-Speler: 8x DVD-ROM * Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte * Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter) * Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card * Toetsenbord & muis * Windows 2000 of nieuwer Aanbevolen systeemeisen * Processor: Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor (of beter) * Geheugen: 384(of meer) MB * DVD-speler: 16x DVD-ROM * Harddisk: 4.7 GB aan vrije ruimte * Videokaart: 128(of meer)MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" of beter) * Geluidskaart: DirectX 9 compatible Surround Sound Card * Toetsenbord & muis * Windows 2000 of nieuwer Edit: Typhoon was me met de systeemeisen voor.. Foei! Typhoon, stoute hond Edit2: Welke GTA wil je eigenlijk spelen, of je GTA III of GTA San Andreas wilt gaan spelen is voor de syteemeisen een wereld van verschil. Systeemeisen kun je vinden op Wikigta.org Bewerkt: 15 augustus 2006 door Goliat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.