Jump to content

foto-oportunities

Recommended Posts

Geplaatst:

hey hallo iedereen ik snap niet wat je moet fotograferen bij die foto-opportunities in ieder geval als iemand het weet zeg het me dan a.u.b alvast bedankt

Geplaatst: (bewerkt)
hey hallo iedereen ik snap niet wat je moet fotograferen bij die foto-opportunities in ieder geval als iemand het weet zeg het me dan a.u.b alvast bedankt

Op verschillende plaatsen in San Fierro zijn de zogenaamde photo-opportunities te vinden. Hiervoor heb je een fototoestel nodig. Op de plaatsen waar je de photo-opportunities kunt vinden zie je normaal gesproken niets. Alleen zie je als je 's avonds zoekt een gloed geloof ik. Maar als je door een camera kijkt zie je een tekentje. Die moet je fotograferen. Er zijn in totaal 50 van die PO's te vinden in San Fierro. Klik hier voor een kaartje met alle PO's erop. Als je op de bolletjes klikt van een PO, zie je ook screens, zodat je weet hoe die PO's eruit zien als je door een camera kijkt. Als je nog vragen hebt: stel ze gerust!

Het kan ook zijn dat je de missie Photo Opportunity bedoelt. Daar moet je verschillende mensen fotograferen. Het gezicht dus. Je moet goed inzoomen. En gelijk de foto trekken als je het gezicht in beeld hebt. Vooral bij de laatste, want die zie je maar eventjes van voren. Klik hier voor meer informatie daarover.

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst: (bewerkt)

ok bedankt dutchy kga het morgen ofzo... uitproberen

EDIT:jij ook bedankt lord of war

Bewerkt: door moechy
Geplaatst:

hier mag een :slotje: op hoor

>>> Door GTA-Sheep: Stel gerust je vragen op dit forum en laat de mensen je helpen. Het sluiten/openen etc van topics regelen wij voor je. Daar hoef je dus niet meer om te vragen...<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...