Lord of War Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Ik heb een probleem met Mozilla Firefox. Als ik me inlog op het GTA forum met Mozilla en een topic wil bekijken, ben ik uitgelogd. Heeft iemand dit ook of is dit zo? Reageren
Preddy Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Heb ik geen last van, maar wel als ik hier net kom, moet ik me nog altijd ff inloggen. Reageren
Wazuup Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Dit ligt waarschijnlijk eraan dat Firefox geen cookies accepteert. Ga naar extra, opties en kies voor het tabblad privacy. Kies hier voor het tabblad cookies. Zet het vinkje aan voor ''websites toestaan om cookies te plaatsen'' of zet het uit maar bij uitzonderingen gtaforum.nl. In het dropdown menu bij cookies bewaren stel je ''todat ze verlopen'' in zodat je cookies zolang als nodig is blijven staan. Er zijn echter ook zogenaamde tracking cookies. Deze cookies sturen informatie door over de websites die jij bezoekt zodat doelgerichte reclame naar je gestuurd kan worden (zeg maar het zelfde effect als de AH bonus kaart). Download een anti-spyware programma om deze te verwijderen. Reageren
Lord of War Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Oké, bedankt het is gelukt. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Ik heb hier ook nog een vraag over, ik heb nu een nieuwe computer, op mijn vorige computer kon ik zegmaar als ik mijn cookies had gewist en weer had ingelogt terug gaan naar de pagina waar ik nog niet was ingelogt en dan op refresh drukken en dan was ik ook op die pagina ingelogt, nu kan dat niet meer, het klinkt een beetje precies enzo, maar ik wil gewoon dat deze computer dat ook kan, kunnen jullie mij helpen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.