JolaNM Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Hoi , Ben bezig met die hoods te veroveren , heb nu 93 procent maar er zijn paar kleine plaatsjes waar ik gaan ballas ofzo zie rondlopen . 1- Hotel in Jefferson (Ballas) 2- Kleine strook in Temple , appartementen (Ballas) 3- Kleine plaats in Los Flores (Geel ) iemand suggesties ? Reageren
Preddy Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 blijven rondlopen, in de hoop dat ze een keer spawnen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Lang rondhangen en wachten totdat er iemand komt. Vermoord hem en hoop dat er mee mensen komen of wacht op het Ambulance team die dat persoon weer 'heel' maakt. Vermoord hem dan nog een keer totdat je een gangwar hebt.. Reageren
Kama Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Ik heb nog een vraag (en geen zin om een nieuw topic te openen) Ik heb nu bij men stats staan: terroitories taken over: 55 territory under control: 98.21% En bij 2de grootste gang staat lsv met 1, en ik eerste met 55. Maar ik zie nergens meer een geel gebied , kan ik dat ene stuk niet overnemen? Ik gebruik geen cheats of mods. Mijn vraag is dus: heb ik alle territorys? Enzo niet waar vind ik een kaartje waar alle territorys zijn afgescheiden door een dikke lijn ofzo. Alvast bedankt Kama Reageren
SummerBase Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Ik denk niet dat er hier een kaart voor is, maar ik denk eerder op een bug of dat je niet goed gekeken hebt naar de kaart. Ga naar de map: 'Escape > Map'. En bestuur hem, want sommige stukken zijn heel wazig en die zie je dus niet goed. Mijn tip is gewoon rij door het Vagos gebied als je die nog niet hebt, als je dan een stuk tegenkomt waarvan je denkt die heb ik nog niet. Dan kun je ze moorden en het gebied over nemen. Natuurlijk moet je hiervoor wel even zoeken. Dat is inderdaad minder, maar je moet er wat voor doen. Ik zou eventueel wel een kaart willen maken, maar dat is best veel werk, want er zijn ook veel territory's. Nou ik wens je in ieder geval veel succes en plezier. Als dit alles nog niet werkt kan je de savegame altijd nog aanvragen in het 'Savegame aanvraag' forum. Succes! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 (bewerkt) Er zijn 2 hele kleine gebieden, helemaal bovenaan bij die gebouwen dat los geschijden is. Links van 'Glenn Park' op je kaart, daar zit misschien een heel klein randje vrij. Dat is tegen de bergen van Badlands aan, in die dure huizen. Precies tegen de rand. En precies boven het 'Stadium Evenement' zit een klein gebouw, dat is ook een klein oranje stukje van de Los Santos Vagos. Dit zijn de 2 kleinste gebieden, die je vaak (niet) ziet. Maak anders even een screenshot van je map, en dan kunnen we meezoeken! Bewerkt: 17 augustus 2006 door Ruurd31 Reageren
Kama Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 @SummerBase; ik heb het spel op ps2 dus ik kan niks gaan doen in mappen enzo en ik heb heel goed gekeken @R31; Ik heb ze allebij die jij opnoemde Wat nu , volgens mij heb ik echt alle gebieden en toch staat er dat lsv er nog 1 heeft en dat ik nog maar 98.21% van alle hooods heb... Ik wil wel een screen maken met digitaal fototoestel(goede kwalitiet ) ik edit dan men post wel. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 (bewerkt) Links boven in (Bij de boot school) ligt nog een gebied van de Vagos. Het gebied zie je niet goed maar het is er wel Veel Suc6 verder Bewerkt: 17 augustus 2006 door ASPHALT Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 (bewerkt) Links boven in (Bij de boot school) ligt nog een gebied van de Vagos. Het gebied zie je niet goed maar het is er wel Veel Suc6 verder Ik snap niet echt wat je bedoelt met: Bij de boot school. Aangezien de bootschool helemaal links bovenin San Andreas is (zie kaartje). En de hoods zijn in Los Santos. Misschien bedoel je een andere plaats Asphalt? Maar wij wachten vol spanning op de foto die Kama ons showt . EDIT: o, natuurlijk . Was er niet zo met mijn hoofd bij vanmiddag . Bewerkt: 17 augustus 2006 door Dutchy3010 Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Asfalt bedoeld, na de missie 'Saint Marcs Bistro' heb je soms wel eens gebieden ergens anders in San Andreas. Als je pech hebt, dan komen er inderdaad ergens andere plekken waar je hoods kunt veroveren, heel vaak bij de bootschool en Jizzy's club. Misschien dat hij alles al in Los Santos heeft, maar misschien na die misise 'Saint Marcs Bistro' ergens anders ook plekken zijn gekomen (door die verre reis). Dus chek ook even door heel San Andreas of je kaarten heeft bedoeld ASPHALT! Reageren
ASPHALT Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 (bewerkt) Links boven in (Bij de boot school) ligt nog een gebied van de Vagos. Het gebied zie je niet goed maar het is er wel Veel Suc6 verder Ik snap niet echt wat je bedoelt met: Bij de boot school. Aangezien de bootschool helemaal links bovenin San Andreas is (zie kaartje). En de hoods zijn in Los Santos. Misschien bedoel je een andere plaats Asphalt? Maar wij wachten vol spanning op de foto die Kama ons showt . Neen daar heb ik altijd een stukje van de Vagos . En ik heb het altijd gehad en mijn vriend ook dus ik dacht dat het normaal was . Maar dat zal dan de Bug van Saint Mark's Bistro wel zijn . Ik zou ook in SF en LV kijken Kama daar kunnen ook Gebieden komen door een bug die ontstaat als je ver van de stad weg vliegt. Bijv. dus in de missie Saint Mark's Bistro Hieonder: Ik speel SA op de de PS2 Bewerkt: 19 augustus 2006 door ASPHALT Reageren
Kama Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Links boven in (Bij de boot school) ligt nog een gebied van de Vagos. Het gebied zie je niet goed maar het is er wel Veel Suc6 verder Ik snap niet echt wat je bedoelt met: Bij de boot school. Aangezien de bootschool helemaal links bovenin San Andreas is (zie kaartje). En de hoods zijn in Los Santos. Misschien bedoel je een andere plaats Asphalt? Maar wij wachten vol spanning op de foto die Kama ons showt . Neen daar heb ik altijd een stukje van de Vagos . En ik heb het altijd gehad en mijn vriend ook dus ik dacht dat het normaal was . Maar dat zal dan de Bug van Saint Mark's Bistro wel zijn . Ik zou ook in SF en LV kijken Kama daar kunnen ook Gebieden komen door een bug die ontstaat als je ver van de stad weg vliegt. Bijv. dus in de missie Saint Mark's Bistro Thanks ASPHALT , ik heb het gevonden (bij de bootschool(zie kaartje Dutchy)). Nu heb ik eindelijk 100 % gang gebied. Maar volgens mij is het geen bug van de missie Saint Mark's Bistro, want ik had toch niet speciaal ver gevlogen toen. Ik denk dat dat gewoon standaart is op de ps2 ofzo. (Nu weet ik wel niet of ASPHALT GTA:SA ook op ps2 heeft ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.