Jump to content

Milkshake

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Even bezig geweest met Photoshop, ik kan er nog steeds niet veel van :N , maar ondanks dat vind ik het resultaat best mooi :*D

milkshakeue4.gif

Ga A.U.B. niet over effecten praten, meer over dingen die ik beter kan doen zoals betere render, andere fonts, kleuren ect. Alvast bedankt :)

Bewerkt: door SamShine
Geplaatst:

Erg mooi,

maar misschien kun je de woorden duidelijker maken door ze kleiner en verder van elkaar te zetten.

Geplaatst:

Heey Shamshine,

Commentaar: Hij ziet er mischien eenvoudig uit, maar hij ziet er wel leuk en vrolijk en ook orgineel uit. Ook leuk dat ie beweegt

- punten: Ik zou rechts nog een hartje ofzo gezet hebben, want daar blijft net zo'n kaalte hangen, buiten op het einde er paar uitroeptekens overkomen

+ punten Een heel orgineel idee, leuke render en achtergrond, leuke tekst en leuke animatie en leuke fond en lettertype

EindTotaal Punten: 9.8

Eindbesluit: Mischien een hele hoge score ook al had je een klein - puntje, maar ik vond je siggy zeker en vast de moeite waard, en ook echt heel mooi..

TheGuardian :cya:

Geplaatst:

Ik vind de kleuren niet helemaal mooi bij elkaar passen...

Bewegende letters vind ik wel 'grappig' :D

Blijf vooral doorgaan!!!

NeLSoN

Geplaatst:

leuke sig,

hij is vrolijk en orgineel

en hij beweegt

misschien had je in de rechterboven hoek ook nog een hartje kunnen maken

8,5/10

Geplaatst:

Vrolijke sig, het is wel jammer dat er zo'n gat aan de rechterkant zit, wat alleen wordt opgevalt als er MILKSHAKE staat. :puh: Daar had je misschien nog wat leuks voor kunnen verzinnen? Hamburger ofzo... De kleuren zijn vrolijk, ze passen ook wel leuk bij elkaar. De tekst had van mij wel wat sneller mogen bewegen, dit is een beetje erg langzaam... Je naam valt heel erg op, maar dat maakt niet uit hier, want het is zo'n kleur die goed in het geheel past. Kortom: een mooie sig, voor de vrolijke mensen onder ons!

Rate: 8/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...