Clowntje_93 Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 hallo ik heb een probleem met die missie want ik kan die coffeeshops nooit vinden op staunton ik doe altijd eerst die op portland, dan doe ik er 2 op staunton en de rest kan ik niet vinden het staat ook niet op wikigta daar heb ik al gekeken help me aub bij voorbaat dank _O_ >>> Door mark b.: kijk eerst even of er al een topic over deze missie is!<<< Reageren
Typhoon Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Ik heb nog wel een goed kaartje voor je: Daar staat alles op, succes ermee! Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 (bewerkt) bedankt! EDIT: Ik heb hem gehaald en had nog 30 sec. over! In plaats van dat ik de hele tijd zat te zoeken naar een coffeeshop, ging ik deze keer me route plannen en ging het heel snel! Nogmaals: Bedankt! Bewerkt: 15 augustus 2006 door wakkiegeslacht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.