Jump to content

s.a.m.


Clowntje_93

Recommended Posts

zoals jullie waarschijnlijk al weten heb ik net de vorige missie van asuka, espresso 2 go uitgespeeld, en nu moet ik s.a.m. doen en ik heb hem een paar keer geprobeerd, maar ik snap die missie helemaal niet? wat moet ik nou met die boot doen en hoe kan ik vanaf die boot het vliegtuig nou neerschieten?

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet eerst de boot (de Reefer) die aangegeven is door de rode blib pakken, nu vaar je zo snel mogelijk naar de blauwe blib op de radar, wanneer je bij de zogenaamde buoy komt moet je stopeen, kijk nu naar het oosten, hier zal een vliegtuig vol met mannen van Catalina aankomen vliegen, druk op enter op op de boot te staan, pak nu de Rocketlaucher voor (als je die nog niet hebt kan je die met de cheat gunsgunsguns verkrijgen) schiet het vliegtuig neer, je zal nu een wanted level van 4 sterren krijgen, je moet nu eerst de package's die over het wat verspreid liggen pakken, wanneer je ze allemaal hebt gepakt moet je weer naar de bouwplaats gaan, wanneer je hier bent heb je de missie gehaald, pas wel op voor de politie.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

oke ik ga het nu proberen bedankt alweer :bonk::clown:

aha ik kon ergens aan land en nu heb ik het vliegtuig neergeschoten toen hij probeerde te landen op de runway waar ik stond nu nog aan de politie ontsnappen en het terugbrengen naar de hideout ik update snel!

oke het is gelukt maar asuka en miguel zijn nu dood en maria is ontvoerd als ik het goed heb moet ik nu de laatse missie, 'the exchange' gaan doen.

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt :Y .

Ook nog een andere tip voor de missie: Je kan ook nog op de runway gaan staan (schiet wel eerst alle Colombians neer, zij zullen op de runway staan!) en vanaf daar het vliegtuig neer schieten, dit kun je ook doen als hij al op de landingsbaan is.

Succes!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...