Crazy_h Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Ik heb gta San andreas gekocht maar steeds als het opstart en en het introfilmpje klaar is sluit het spel en keert ie terug naar het bureaublad Ik wil graag weten of het aan de systeemeisen (videokaart) ligt Dit is mijn systeem: Mobile amd athlon 1300mhz 256 mb ddr sis 315_integrated 32 mb De pc Is een beetje oud maar de nieuwe is kapot dus met ik het een tijdje met deze doen maar ik wou dus graag weten wat het probleem was?? alvast bedankkt! Reageren
topdrop Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 (bewerkt) minimale eisen van gta sa is 1GHz intel pentium 3 of amd athilon processor 256 MB RAM (werkgeheugen) 64 MB grafische kaart met directX9-compatible drivers (stuurprogramma's)(GeForce3 of beter) 8x-speed DVD-Romspeler 3.6 GB vrije harde schijfruimte voor minimaale installatie DirectX9-compatible stereo geluidskaart aanbevolen systeemeigenschappen intel pentium 4 of AMD Athilon xp processor of beter 384(+) MB RAM 128(+) MB grafische kaart met DirectX9-comatible drivers (stuurprogramma's)(NVIDIA GeForce 6-series aanbevolen) 16x-speed DVD Romspeler 4.7 GB vrije harde schijfruimte voor volledige installatie DirectX9 compatible Surround geluidskaart(Sound Blaster Audigy 2 series aanbevolen) Gamepad met twee analoge sticks (USB of joystick-poort) ondersteunde besturingssystemen windows 2000 profesional (workstation)(met service pack 1 of hoger) met DirectX9 windows XP Home en Profesional (met service pack 1 of hoger)met DirectX9 ik heb dit over getypt van het GTA SA hoesje zodat je even je pc kunt vergelijken, en het kan best door je vga liggen als die onboard is Bewerkt: 16 augustus 2006 door topdrop Reageren
Rekam Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Je videokaart is te zwak. Deze is geïntegreerd in je moederbord en is niet gemaakt om te gamen. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Even voor de duidelijkheid: Je hebt een 32MB videokaart, en je hebt minimaal een 64MB kaart nodig. Je zult dus een nieuwe videokaart moeten kopen. Je hoeft je moederbord niet te vervangen, want je koopt gewoon een insteekkaart. Informeer in een computerspeciaalzaak naar een goede keuze. Ga in ieder geval voor een kaartje van NVIDIA of ATi, dat zijn de twee marktleiders op het gebied van videokaarten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.