Nielok Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 (bewerkt) Speciaal gemaakt in de laatste minute! Raten en Felicitaties! (zo niet warn, lol ) Bewerkt: 15 augustus 2006 door Nielok Reageren
TheGuardian Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Heey Nielok, Eerst en vooral wens ik Matiscus een fijne 15de verjaardag. Hij heeft al gelukswensen via pb van me gekregen met een virtuele taart. Dan nu maar eens gaan raten.. Commentaar: Je sig zag er op het eerste zicht al goed uit, ik zag ook duidelijk + en - punten.. - punten: Je lettertype en fond passen slecht bij de achtergrond en zijn ook nog eens heel slecht leesbaar. Dat is wel jammer.. + punten De achtergrond en render passen fantastisch bij elkaar, ik zou het niet beter kunnen doen, dat vormt dan ook weer een groot + punt EindTotaal Punten: 8.4 Eindbesluit: Al bij al een mooie sig, ik denk dat matiscus erzeker en vast heel blij mee zal zijn! TheGuardian Reageren
mattiejj Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 mooie sig,het is alleen jammer dat het een last minute is de achtergrond en de render passen goed bij elkaar 8,5 en Matiscus gefeliciteerd Reageren
McNelly Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Nou ten eerste gefeliciteerd! Over je sig: ind dat je de linker letters (Matiscus) erg moeilijk kan lezen; je hebt er egt de naam voor nodig om het te zien! Verder vind ik 'm er goed uitzien! 7.5/10 NeLSoN Reageren
Phate Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Een beetje een vage sig... Ik zie er niet veel in eigenlijk, alleen twee meisjes? Ik snap er echt niks van... Ik vind 'm een beetje rommelig, en de tekst is niet op z'n plaats. Ik weet niet wat er linksonderin moet staan, ik kom er niet uit. In ieder geval iets met een S of een 5... Nee, ik vind dit een waardeloze sig. Rate: 1/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.