Jump to content

ledematen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Kun je SA ook ledematen eraf schieten behalve hoofd. In III en VC kon dat wel maar in Sa heb ik het nog geen een keer gedaan.

Kun je in San Andreas ook ledematen eraf schieten behalve het hoofd van iemand**

Bewerkt: door sludgemeijer
Geplaatst:

Volgens mij alleen het hoofd, want wanner je schiet op je tegenstander zie alleen maar wat schok bewegingen van je tegenstander of deze gaat gelijk tegen de vlakte als je met de snipper schiet.

:cya:

Geplaatst:

In San Andreas kun je alleen het hoofd eraf schieten, in GTA III kon je benen en armen er ook schieten, dit zit in San Andreas niet. Als je toch nog wel alle ledematen wilt zien kan je dit met een voertuig doen, namelijk de Combine Harvester, als je hiermee over mensen heen rijdt zullen er allemaal lichaamsdelen uit de grote pijp van de Harvester komen. [De Combine Harvester is pak beschikbaar naar de missie Body Harvest]

Geplaatst:

Je kon wel bij iemand nek doorsnijden :Y. Dat kan door met ALT ingedrukt achter iemand te gaan staan, op richten te drukken (RMB) en dan op vuur (LMB) te drukken. Dat is ook min of meer iemands ledematen erafschieten. Helaas zie je niet het hoofd over de grond rollen, dat zou ook wel vet geweest zijn 8).

Geplaatst:

Bij Gta 3 kon je alle ledematen afschieten. In vice city is dat veranderd je kan alleen maar het hoofd eraf schieten. Bij San ANdreas kun je ook alleen maar het hoofd erafschieten.

De reden ervan is voor mij onbekent. Probeer is iemand met een katana zwaard te onthoofden het kan echt.

Geplaatst:
Bij Gta 3 kon je alle ledematen afschieten. In vice city is dat veranderd je kan alleen maar het hoofd eraf schieten. Bij San ANdreas kun je ook alleen maar het hoofd erafschieten.

De reden ervan is voor mij onbekent. Probeer is iemand met een katana zwaard te onthoofden het kan echt.

In Vice City kan je ook op de armen of benen schieten, dan zie je ze hinkelen voordat ze dood neervallen.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat zei ik dus ookal alleen ik formuleerde het anders door te zeggen dat er in SA alleen maar schokkende bewegingen wordt gemaakt door de tegenstander, wanneer je op je tegenstander schiet.

Dan maakt het toch niet uit wat erin Vice City gebeurd, er wordt gevraagd hoe het gaat in SA.

Bewerkt: door Ar
Geplaatst:

Nou, volgens mij zijn alle antwoorden nu wel gegeven en belanden we nu een beetje in de spamsectie. Topic gesloten om verdere onzinnige posts te voorkomen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...