daphne1020 Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 bij de missie Reuniting The Families kom je in een steegje en op nl.wikigta.org staat er dat je dan 1 van de spectaculairste dingen tegen komt wat voor spectaculairst dan??? x Reageren
Lord of War Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Waarschijnlijk bedoelen ze dat je na de schietpartij met de politie door een reclame bord vlamt en je auto op straat belandt. Klik hier voor een screenshot. Reageren
Typhoon Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 (bewerkt) Er zijn 2 vette dingen die gebeuren in dat steegje, ten eerste zit er een politieagent op de voorkant van de auto, dit is nog niet erg bijzonder maar wanneer er dan ook een politiehelikopter door het steegje probeert te vliegen word de politieagent helemaal aan stukken gerezen door de rotorbladen van de heli, dit ziet er erg 'erg' uit, daarna zal Big Smoke door een billboard rijden, dit zie je ook op deze screen, daarna zal de auto tegen een tanker aanvliegen en zal er een enorme explosie volgen. Eigenlijk moet je de missie zelf spelen om het echt te beleven, je kan hem hier downloaden. Bij de S van Sweet zal de missie dan starten. Veel plezier ermee! Bewerkt: 16 augustus 2006 door Typhoon Reageren
.Timothy Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Wanneer kan je deze missie doen??? Reageren
Typhoon Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 (bewerkt) Je kan deze missie in Los Santos doen, je kan hem pas halen wanneer je de eindmissies van Sweet, Ryder, Big Smoke, Cesar, C.R.A.S.H. en OG Loc hebt gedaan dat zijn dus deze missies: Gray Imports, Robbing Uncle Sam, Just Business, High Stakes, Low-Rider, House Party en Los Sepulcros. Wanneer je al deze missies hebt gehaald zal het icoontje van 'Sweet' ('S') terug keren bij zijn huis. Reuniting is de 1 na laatste missie voordat je naar de Badlands gaat. Bewerkt: 29 augustus 2006 door Typhoon Reageren
.Timothy Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 En kan je dus ook naar Blueberry, Dillimore, Montgomery, Palomino Creek en Hilltop Farms toe....... Jaaaaaaaa ik weet 't je kon er al naar toe maar ik bedoel de schuilplaatsen kopen......... Reageren
Typhoon Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 En kan je dus ook naar Blueberry, Dillimore, Montgomery, Palomino Creek en Hilltop Farms toe.......Jaaaaaaaa ik weet 't je kon er al naar toe maar ik bedoel de schuilplaatsen kopen......... Na de missie Reunuting The Families kan je dit nog niet maar naar de missie Green Sabre kan dit wel, je gaat namelijk na deze missie naar Angel Pine (Flint County) En daardoor kun je ook de huizen in Blueberry, Dillimore, Montgomery, Palomino Creek en Hilltop Farms kopen. Reageren
.Timothy Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Yep, dat snap ik wel dat je echt de laatste missie moet doen. Reageren
Shaguar87 Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 je kunt de huizen in blueberry, palomino creek etc (alles aan de oostkant van de badlands) al in het begin kopen. omdat er geen grensrestictie is om daar te komen (angel pine en whetstone worden afgeblokt door roadblocks) de hideouts in het "hillbillyland" dat noordelijk van Los Santos ligt, zijn direct beschikbaar om te kopen. Reageren
Typhoon Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 (bewerkt) je kunt de huizen in blueberry, palomino creek etc (alles aan de oostkant van de badlands) al in het begin kopen. Dit klopt niet, je kan de huizen pas na de missie Green Sabre kopen. Na de missie Reuniting The Families ziet de radar er zo uit: En na de missie Green Sabre ziet het er zo uit: Dus je kan het pas na de missie Green Sabre kopen, zoals ik al gezegt had. Bewerkt: 30 augustus 2006 door Typhoon Reageren
Jorneez Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Kep een probleem met deze missie, ik speel het nu voor de 2e keer maar deze missie wil me nu niet lukken....ik kom een heel eind tot aan dat steegje...dan zit er ook een politieagent op m'n moterkap maar al 3 keer gaat precies op hetzelde moment mijn auto kapot en ontploft.....iemand tips want ik wordt er eigenlijk nogal gek van Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Kep een probleem met deze missie,ik speel het nu voor de 2e keer maar deze missie wil me nu niet lukken....ik kom een heel eind tot aan dat steegje...dan zit er ook een politieagent op m'n moterkap maar al 3 keer gaat precies op hetzelde moment mijn auto kapot en ontploft.....iemand tips want ik wordt er eigenlijk nogal gek van Om de auto te sparen moet je als eerste de agenten in de politieauto's neerschieten, vooral de bijrijder die meestal een pistool of iets dergelijks bij zich heeft. Als je de bijrijder neergeschoten hebt kun je je weer ergens anders op richten, de bestuurder zelf zal geen schade aanrichten. Ten tweede kun je je alvast voorbereiden op wat komen gaat. Als je de missie al enkele keren hebt gespeeld, dan weet je op welke momenten de agenten op je auto springen, houdt daar dan ook rekening mee. Reageren
Jorneez Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Bedankt voor de tips, ik heb hem nu eindelijk gehaald en nu kan ik eindelijk richting San Fierro Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.