Jump to content

kapotte brug heel?

Recommended Posts

Geplaatst:

even een vraagje

in gta 3 is vlak bij je savehuis in shoreside als je naar beneden ridt tussen de ingang van de porter tunnel en het vliegveld een kapotte houten brug die je vanaf de vliegveld kant als unique stunt kan gebruiken.

nou luidt mijn vraag: is die brug in gta:lcs nog heel? of is die dan ook al kapot? of moet je hem misschien bij een missie vernietigen :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)
even een vraagje

in gta 3 is vlak bij je savehuis in shoreside als je naar beneden ridt tussen de ingang van de porter tunnel en het vliegveld een kapotte houten brug die je vanaf de vliegveld kant als unique stunt kan gebruiken.

nou luidt mijn vraag: is die brug in gta:lcs nog heel? of is die dan ook al kapot? of moet je hem misschien bij een missie vernietigen :bonk:

hey the gtasafan,

Dit brugje is ook al stuk in LCS, en je moet dit brugje niet bij een missie vernietigen.

Je kan dit brugje ook nog altijd als een Insane stunt gebruiken!!!

gta-freak2 :cya:

Bewerkt: door gta-freak2

Ik heb hier even twee screens van de brug. ;) De ene is van GTA III, de andere van LCS.

GTA III:

fotocontest3wn6uc2th4.th.jpg

GTA LCS:

screen1qs8.png

In GTA III is de brug een object voor het halen van een Unique Stunt Bonus. Deze levert $**** op.

In GTA LCS is de brug gewoon een object waar je over kan springen, om een kortere weg te nemon of om een Insane Stunt uit te voeren.

****: Zoek ik op. ;)

Bewerkt: door Svenie
Ik heb hier even twee screens van de brug. ;) De ene is van GTA III, de andere van LCS.

GTA III:

fotocontest3wn6uc2th4.th.jpg

GTA LCS:

screen1qs8.png

In GTA III is de brug een object voor het halen van een Unique Stunt Bonus. Deze levert $**** op.

In GTA LCS is de brug gewoon een object waar je over kan springen, om een kortere weg te nemon of om een Insane Stunt uit te voeren.

****: Zoek ik op. ;)

het levert 65000$ op als je ze in volgorde doet

Bewerkt: door big brunelli

Als je ziet dat het de slechte kant uitgaat, moet je idd bijsturen. Als dit niet het geval is, laat dan gewoon je gas los en bekijk de jump. :)

Bewerkt: door Svenie
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...