Jump to content

windows vista thema pack voor xp

Recommended Posts

Geplaatst:

Nee, althans niet een thema die door Microsoft gecertificeerd is. Ik weet dat ze er wel mee bezig zijn, maar wanneer die klaar is weet ik niet.

Je kan wel skinningprogramma's gebruiken, maar die kosten meestal geld en vreten veel van je geheugen. Daarnaast kan je bijvoorbeeld op Deviantart.com zogenaamde Visual Style themas downloaden, die kan je rechtstreeks aanpassen in Windows XP zelf. Maar daarvoor moet je je versie van XP eerst patchen, zodat hij niet-gecerificeerde Visual Styles accepteerd. Voor die patch moet je maar even googlen.

Note: het patchen of veranderen van je versie van Windows XP is voor eigen risico.

Geplaatst:

volgens mijn is dat niet nodig ?

windows acpeteert het als je een bepaald programme gebruikt

is dat niet nodig

want logons kan je ook zo er op zetten

Geplaatst:
volgens mijn is dat niet nodig ?

windows acpeteert het als je een bepaald programme gebruikt

is dat niet nodig

want logons kan je ook zo er op zetten

Geloof mij, als je een niet-gecertificeerde Visual Style thema wilt gebruiken, zal je XP moeten patchen. Met een Skinningprogramma zoals StyleXP (wat geld kost), hoef je niet te patchen..

Geplaatst:

hahah gebruik een anderen maak zelf zulk dingen dat is niet pachten dat is een tool gebruiken

ken er wel meer om stylethema,s tegebruiken

Geplaatst:
hahah gebruik een anderen maak zelf zulk dingen dat is niet pachten dat is een tool gebruiken

Ik weet niet precies wat je hiermee bedoeld, maar ik haal er wel uit dat jij niet begrijpt wat ik bedoel.. Zeg je nou dat je zelf thema's maakt? Hoe heet dat "bepaald" programma'tje dan, zoals jij dat noemt..

Dat programma, die je gebruikt om thema's te maken, patched waarschijnlijk XP bij de installatie, om ervoor te zorgen dat je je zelfgemaakte thema's ook kan gebruiken. Wat dus op hetzelfde neerkomt als gewoon een losse patch draaien.

Als je een Visual Style Thema-bestand download van bijvoorbeeld Deviantart.com, kan je die niet gebruiken voordat je Windows XP gepatched hebt. Draai je die patch niet, laadt hij gewoon simpelweg dat thema niet..

En nu kan het wel zo'n welles nietes spelletje worden, maar ik weet echt wel waar ik over praat, ik post niet zomaar iets... :ch:

EDIT: @ Tim van Vynckt hieronder: Om er voor te zorgen dat je thema bestanden kan gebruiken die niet officieel van Microsoft zijn moet je een patch draaien die ervoor zorgt dat Windows die "niet-gecertificeerde" Visual Style bestanden accepteerd. Een patch draaien dus. Dat is natuurlijk niet geheel zonder risico, omdat je bepaalde dingen veranderd.. Ik heb dat erbij gezet omdat de kans altijd kan bestaan dat er problemen onstaan, het betekend niet dat het ook zo is.. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Om op de vraag van Crappy Appel te komen, de screens die jij laat zien zijn van Windows Vista, maar Microsoft heeft er 6 verschillende versie van gemaakt, bij Windows XP 3, Home Edition, XP, 2000 !

Nu het probleem is, ik weet niet welke versie van Vista dat is, dus kan ik nooit weten of het krak dezelde is, ik heb hier een link met de download: Klikje...... (Op de link van Softpedia klikken)

Ik weet niet of het je Windows patcht, je instaleert het zoals een gewoon programmatje, restart de computer en je computer is aangepast naar de Windows thema paket.....

@Ronald VC: Wta is je Windows patchen ? Want je schreef er bij

Note: het patchen of veranderen van je versie van Windows XP is voor eigen risico.
Klinkt gevaarlijk :cab: Bewerkt: door Hutenmah414
Geplaatst:

Ik weet niet precies wat je hiermee bedoeld, maar ik haal er wel uit dat jij niet begrijpt wat ik bedoel.. Zeg je nou dat je zelf thema's maakt? Hoe heet dat "bepaald" programma'tje dan, zoals jij dat noemt..

Dat programma, die je gebruikt om thema's te maken, patched waarschijnlijk XP bij de installatie, om ervoor te zorgen dat je je zelfgemaakte thema's ook kan gebruiken. Wat dus op hetzelfde neerkomt als gewoon een losse patch draaien.

Als je een Visual Style Thema-bestand download van bijvoorbeeld Deviantart.com, kan je die niet gebruiken voordat je Windows XP gepatched hebt. Draai je die patch niet, laadt hij gewoon simpelweg dat thema niet..

En nu kan het wel zo'n welles nietes spelletje worden, maar ik weet echt wel waar ik over praat, ik post niet zomaar iets... :ch:

EDIT: @ Tim van Vynckt hieronder: Om er voor te zorgen dat je thema bestanden kan gebruiken die niet officieel van Microsoft zijn moet je een patch draaien die ervoor zorgt dat Windows die "niet-gecertificeerde" Visual Style bestanden accepteerd. Een patch draaien dus. Dat is natuurlijk niet geheel zonder risico, omdat je bepaalde dingen veranderd.. Ik heb dat erbij gezet omdat de kans altijd kan bestaan dat er problemen onstaan, het betekend niet dat het ook zo is.. :)

geen last last van :t

maak ze zelf ja samen met logons maar gebruik geen pach is niet echt nodig heb me windows gewoon zelf aangepaste en hij laadt gewoon (gebruik edit radimizer voor het actiefer van style en reshacker om ze temaken )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...