Woutr Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 ik heb eens een vraagje als ik en mod gebruik om mijn view distance X2 - 4 - 5 ... -10 te doen (dus gewoon bij al die timecyc mods) heb ik altijd een probleem alles loopt prima ... maar als ik met een vliegtuig in de lucht vlieg beginnen al mijn wegen & gebouwen te 'flikkeren' weet iemand hoe dat komt ??? kheb een 9800 pro amd 2800+ 512mb alvast bedankt Reageren
Lord of War Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Misschien te veel krassen in je disc? Of misschien is het een bug. Reageren
Woutr Geplaatst: 16 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 (bewerkt) dan denk ik toch een bug want er staan praktisch geen krassen op m'n disk dan zal ik het wel bij de originele timecyc houden, hoewel de X4 iets realistischer was Bewerkt: 16 augustus 2006 door Woutr Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.