Jump to content

Killzone sig

Recommended Posts

Geplaatst:

Volgens mij staat het letterlijk in de regels dat je iemand anders werk niet mag posten zonder toestemming van de originele maker:

• Geen plagiaat ( dus geen afbeeldingen, mods of tekst gebruiken van andere mensen of sites, zonder toestemming)

Je hoort nog wel van ons over deze zaak. Tenzij je je met een uitbundige en geldige reden komt opdagen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik dacht echt dat je hem zelf had gemaakt Lord of War.

Bewerkt: door denkaanhenk
Geplaatst:

Kan iemand ff zorgen dat hij uit zn handtekening wordt gehaald want dit is wel lullig voor de echte maker

Geplaatst:
Kan iemand ff zorgen dat hij uit zn handtekening wordt gehaald want dit is wel lullig voor de echte maker

daar moeten de moderators van het forum of hoger maar voor zorgen, en er zijn nu geen online.

Geplaatst:

Man hou dr over op.

De moderators regelen het wel veder.

RonaldVC is online.

Geplaatst:

Met de vele smudge layers in de betreffende tut is het onmogelijk om precies dezelfde uitkomst te krijgen met deze tut.

Jij hebt deze sig niet zelf gemaakt, ik heb beide uitkomsten nauwkeurig bestudeerd en ze zijn werkelijk precies hetzelde. Het enige wat anders is de border, dat komt omdat je de sig twee stappen voor het einde van tut uitgeknipt hebt, en een andere border hebt toegevoegd.

Hier geldt: * Geen plagiaat ( dus geen afbeeldingen, mods of tekst gebruiken van andere mensen of sites, zonder toestemming), wat hier duidelijk het geval is.

Topic locked en 20% warn!

Geplaatst:

Jij hebt die niet gemaakt... Dat is een signature die inevitable gemaakt heeft. Er is zelfs een tutorial over...

http://static.filefront.com/images/persona.../gosqptyccs.jpg

:N

Ik heb die tut gevolgd en ik kwam dezelfde uitkomt uit. :duh:

Ik wil toch nog ff iets zeggen.

Denk je nu echt dat ik zomaar mensen ga beschuldigen van rippen? Wees gerust dat ik het eerst goed bestudeerd heb, voor ik dat postte. Alles, maar dan ook werkelijk alles komt precies overeen met dat van in de tut, wat dus totaal onmogelijk is. Zie ook de uitleg van Ronald.

edit: je hebt jouw sig, gewoon wat donkerder gemaakt. Maar alle kleine details zijn precies hetzelfde, op dezelfde plek. Absoluut onmogelijk.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...