Ice Banana Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Haj mensen, Tussen de missie los desperados en end of the line moet je weer volop hoods veroveren,maar hoeveel zijn er?,ik krijg namelijk altijd bericht dat ik er meer moet veroveren,maar hoeveel ongeveer? Reageren
HerrieM Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Er zijn geloof ik 52 of 53 hoods. Voordat je aan End of the Line kan beginnen heb je 35% nodig. De percentage is te vinden in de stats. Ik geloof dat dit neer komt op 19 hoods. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 (bewerkt) Haj mensen,Tussen de missie los desperados en end of the line moet je weer volop hoods veroveren,maar hoeveel zijn er?,ik krijg namelijk altijd bericht dat ik er meer moet veroveren,maar hoeveel ongeveer? Je moet een aantal procenten veroveren, hoeveel procent weet ik niet. Als je dat gedaan hebt krijg je vanzelf een belletje van Sweet en kun je de missie End of The line doen. als je wilt weten hoeveel % je al hebt ga je in het spel naar options > stats > gang. Als het goed is staat daar ergens hoeveel % je in je bezit hebt. Bewerkt: 16 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren
Izah Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Ik ben nu ook bij dit stuk maar het is best irritant. Je krijgt echt snel politie achter je aan en als je eenmaal 1 ster hebt komt er opeens zoveel politie, en dan moet je ook nog eens die balla's neerknallen. Iemand tips hiervoor? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 (bewerkt) Ik ben nu ook bij dit stuk maar het is best irritant. Je krijgt echt snel politie achter je aan en als je eenmaal 1 ster hebt komt er opeens zoveel politie, en dan moet je ook nog eens die balla's neerknallen. Iemand tips hiervoor? Je krijgt geen politie achter je aan als je eenmaal bent begonnen met de gangwar, je behoud de sterren misschien wel maar de agenten doen niks. Beste tips zijn, ga sterk gewapend heen met slimme wapens, zoals een sniper, een minigun, en wat granaten. Het is slim om bijvoorbeeld op iets hoogs te gaan staan, je ziet iedereen aankomen en dat is hartstikke overzichtelijk. Omdat ze waarschijnlijk toch niet naar boven komen heb je ze voor het neerschieten. Ook belangrijk is dat je health op 100% staat en dat je een 100% armor meehebt. Met een beetje inzicht, en tactiek kom je er wel. Succes! Bewerkt: 16 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren
Donwell Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Wat misschien ook nog handig is: Ga eens naar Verdant Meadows, daar is zodra je de missie Black Project (of Green Goo) hebt gedaan een Jetpack, waarmee je met een, bijvoorbeeld, tec9 kan schieten. Zo heb je een goed overzicht en je bent hoog en je kan je nog verplaatsen ook!! Donwell Reageren
Izah Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 (bewerkt) Wat misschien ook nog handig is: Ga eens naar Verdant Meadows, daar is zodra je de missie Black Project (of Green Goo) hebt gedaan een Jetpack, waarmee je met een, bijvoorbeeld, tec9 kan schieten. Zo heb je een goed overzicht en je bent hoog en je kan je nog verplaatsen ook!!Donwell Ja dat is wel een slim idee idd. En die politie krijg ik wel achter me aan, ik sloeg een man op straat en er stonden meteen 3 politiemotoren achter me. Is het trouwens slim om wat 'homies' mee te nemen bij een gangwar? Bij mij staan ze meestal in de weg en ze kunnen echt niet mikken. Bewerkt: 16 augustus 2006 door Izah Reageren
megamaggot Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 ja natuurlijk is dit handig!neem altijd een paar homies mee,als er een ballas of vagos achter en muurtje zit of in een struik dan ziet je homie hem wel een gaat hij erop schieten.zo wrodt je minder snel gedoodt.de homies kunnen wel niet mikken en zijn snel dood maar ze kunnen best handig zijn. je kan het beste een bike meenemen naar een gangwar en als de war is begonnen erop gaan zitten en ballas of vagos afknallen/overrijden,zo doet je homie ook nog wat als hij achterop zit. greetz,MM Reageren
Izah Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Okay chill! En sorry als ik lastig ben, maar ik heb die ammunation challenge completed. En toen stond er dat ik twee wapens tegelijk kan hebben, hoe moet ik dit doen? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Okay chill! En sorry als ik lastig ben, maar ik heb die ammunation challenge completed. En toen stond er dat ik twee wapens tegelijk kan hebben, hoe moet ik dit doen? Je kunt maar met een paar wapens er twee van in je hand houden. Dit zijn: Pistol Sawn-off Shotgun Micro-MP5/Tec-9 (Als je hier één Skill van vol hebt kun je bij alllebij er twee in je Handen houden) Reageren
Donwell Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Wat misschien ook nog handig is: Ga eens naar Verdant Meadows, daar is zodra je de missie Black Project (of Green Goo) hebt gedaan een Jetpack, waarmee je met een, bijvoorbeeld, tec9 kan schieten. Zo heb je een goed overzicht en je bent hoog en je kan je nog verplaatsen ook!! Donwell Ja dat is wel een slim idee idd. En die politie krijg ik wel achter me aan, ik sloeg een man op straat en er stonden meteen 3 politiemotoren achter me. Is het trouwens slim om wat 'homies' mee te nemen bij een gangwar? Bij mij staan ze meestal in de weg en ze kunnen echt niet mikken. Ja, die agenten zijn een plaag tijdens de rellen. Daarom is het in die gevallen wel handig wat die Jetpack betreft. Maar voor degenen die dit doen (de jetpack gebruiken): Een jetpack is niet zo snel, het kan dus een poosje duren voor je er bent. Met F of Enter kun je de jetpack af doen, zo kun je een GW starten. Is deze gestart, Jetpack pakken en in de lucht gaan! Donwell Reageren
Ice Banana Geplaatst: 18 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Ik heb nu "end of the line" uitgespeeld maar tot grote teleurstelling zie ik dat er nog hoods zijn gaan die weg of moet je ze dan allemaal veroveren? en als je ze allemaal hebt veroverd krijg je dan nog "your hood is under attack"? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 De enige manier om 100% te halen is om inderdaad alle hoods te veroveren en daarna zal je nooit meer de melding 'your hood is under attack' krijgen. Succes... Reageren
Typhoon Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb nu "end of the line" uitgespeeld maar tot grote teleurstelling zie ik dat er nog hoods zijn gaan die weg of moet je ze dan allemaal veroveren? en als je ze allemaal hebt veroverd krijg je dan nog "your hood is under attack"? Na End Of The Line blijven de hoods er inderdaad gewoon nog, als je ze alle 54 hebt zal alle hoods op de radar dus groen zijn, en je kan ook niet meer aangevallen worden door andere gangs (Ballas en Vagos) omdat ze geen gebieden meer hebben, je zal zo ook nergens meer zien rondlopen in Los Santos, dus eigenlijk ben je dan van hun af. Sheep was me voor Bewerkt: 18 augustus 2006 door Typhoon Reageren
ASPHALT Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb nu "end of the line" uitgespeeld maar tot grote teleurstelling zie ik dat er nog hoods zijn gaan die weg of moet je ze dan allemaal veroveren? Ze gaan nooit meer weg. Je kunt ze of met rust laten of gaan veroveren. Wel kun je ze van je kaart verwijderen door naar je Map te gaan en deze op OFF te zetten. HEt betekent niet dat je niet meer wordt aan gevallen. Je ziet ze alleen niet meer op je kaart . en als je ze allemaal hebt veroverd krijg je dan nog "your hood is under attack"? Ik weet niet zeker of dit nog kan komen Veel Suc6 verder Bewerkt: 18 augustus 2006 door ASPHALT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.