freija Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 GTASAsf3.zipGTASAsf3.zip hey wil iemand voor mij die missie met zero (de 2de) en een andere met dat je een vrouw moet stoppen met ijzeren dingen aub
-Matthijs- Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 (bewerkt) Puncture Wounds - Mission Passed! Beloning: $5000,- - Respect + - Wang Cars wordt een asset waar je dagelijks $8000 kan gaan afhalen. Supply Lines - Mission Passed! Beloning: $5000,- De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 16 augustus 2006 door -Matthijs-
Ruurd31 Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 (bewerkt) Hoi, Je moet als eerste de savegame downloaden. Dat kun je doen door erop te klikken, nu kun je hem opslaan waar jij hem wilt. Ik doe zelf altijd het bureaublad. Als je dat gedaan hebt, knip je het bestand (selecteren en dan ctrl+x) en ga je naar 'Mijn Documenten' en dan naar 'San Andreas User Files'. Daar plaats je de savegame, waarschijnlijk moet je het bbestand vervangen en druk je op 'Ja'. Nu vervang je het bestand met de gehaalde savegame. Nu kun je 'San Andreas' opstarten en weer verder spelen. Veel plezier en succes! Bewerkt: 16 augustus 2006 door Ruurd31
freija Geplaatst: 16 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 hallo als ik dat doe komt erop wilt u het bestand openen of anuleren als ik openen druk dan staat er waar ik het wil plaatsen en hoe het moet heten als ik oke druk komt er een geluidje en als ik op m'n bureaublad kijk staat het daar als ik erop klik staat er windows kan het bestand niet vinden bla bla bla waar doe ik iets mis ???
-Matthijs- Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 hallo als ik dat doe komt erop wilt u het bestand openen of anuleren als ik openen druk dan staat er waar ik het wil plaatsen en hoe het moet heten als ik oke druk komt er een geluidje en als ik op m'n bureaublad kijk staat het daar als ik erop klik staat er windows kan het bestand niet vinden bla bla bla waar doe ik iets mis ??? Een stappenplan: 1. Klik op de savegame uit de bijlage, klik dan op: opslaan. 2. Download die savegame naa de map GTA San Andreas User Files, te vinden in de map Mijn documenen. als het goed is kun je boven het schermpje iets kiezen, naast opslaan in. 3. Zodra je de map hebt gevonden, sla je hem daar op. Er word nu waarschijnlij gevraagd om je bestand te overschrijden, druk op: Ja, op alles!. 4. Je savegame is nu klaar voor gebruik, start het spel op en load de savegame, veel plezier! Dit is de beste manier vind ik, ik raad je aan dit te volgen, je moet niks met het bestand doen als je het gaat downloaden, geen naam veranderen; niks.
freija Geplaatst: 16 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 GTASAsf3.zipik weet dat ik mss veel vraag maar kun je de 3 missie ook doen voor mij pls!!het lukt me echt niet dank je wel
SummerBase Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 (bewerkt) New Model Army - Passed! Ik heb de missie: 'New Model Army' gehaald zonder cheats en/of mods. Je moet in deze missie Zero helpen in een Match tegen Burkley's. Het gaat hier om waré RC voertuigen op een daarvoor bestemde baan. Zero gaat in een Rc Bandit en jij moet met een Rc Goblin ervoor zorgen dat je alle obstakels die Burkley's op het parcour gooit verwijdert. Je moet een beetje behendigheid zien te krijgen in het verplaatsen van de objecten, maar het kleine helicoptertje werkt eigenlijk net zoals een gewone helicopter alleen hier heb je te maken met een kleiner voertuig. Er is niet echt een tip, maar ze zeggen wel eens oefening baart kunst en daarmee kun je dus tot een conslusie komen dat je gewoon even moet oefenen. Blijf rustig en zorg dat je binnen de tijd komt. Op een gegeven moment vraagt Zero je om de obstakels zoals een tank kapot te maken, dit doe je met een bom die je in de thuisbasis kan vinden ook moet je nog diverse zaken zoals een Brug vanuit de basis vervoeren. Tips heb ik niet echt voor deze missie, maar wel kan ik zeggen dat je gewoon wat moet oefenen. Mocht er toch nog iets wezen zeg het maar bijvoorbeeld als hij het niet doet. Verder wens ik je veel succes en plezier in de verdere verloop van het spel. Je weet nu hoe je bijvoorbeeld de Savegame in het spel moet zetten, want dat is uitgebreid uitgelegd. Ik heb ook nog wat leuke screens gemaakt onderweg! Bewerkt: 16 augustus 2006 door SummerBase
Recommended Posts