GTAVC Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 weet iemand hoe ik mta het kan laten doen als ik een exe ofzo moet hebben zegt tie dat er een fout is Reageren
Kraay Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Als je ons nu is wat percieser uitlegt wat je probleem is, voor GTA 3, VC, SA? Alhoewel ik denk voor VC, als ie om de .exe vraagt ga je naar de map waar je Vice City geinstalleerd hebt. en dubbelklik je op de gtavc.exe(oid). Reageren
Kraay Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 (bewerkt) Je download MTA:SA . Dat is een .zip pakket, dat pak je uit en dubbelklik je op MTA Setup, dan druk je op next tot je dit krijgt: Hier kies je de map waar je San Andreas geinstalleerd hebt(als dat de standaard map is, dan hoef je niks te veranderen). Dan laat je hem installeren. Is ie daarmee klaar ga je hiernaartoe: . Als ie opgestart is ga je naar. Browse server voor alle servers. of Quick connect als je al een IP weet van een server(bijv. server.xoti.net ) Bewerkt: 16 augustus 2006 door Kraay Reageren
GTAVC Geplaatst: 16 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 moet je er per se gta sa voor hebben dan Reageren
Kraay Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 moet je er per se gta sa voor hebben dan Natuurlijk . Het is een 'mod' waardoor je het online kan spelen. Niet een heel andere game.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.