joshoon Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 hey ik was vandaag gewoon effe achter de pc en ineens kreeg ik een melding ik heb er even een screentje van gemaakt klik erop om te vergroten en weet iemand wat mischien het probleem is? ik heb een rood cirkeltje om het icoontje gedaan alvast bedankt voor de hulp Reageren
SummerBase Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Ik denk dat jij 'Windows Xp' illegaal hebt, want normaal zou dit niet mogen. Microsoft is sinds een half jaar begonnen aan een Project genaamd: 'Microsoft Genuine'. In verschillende downloads en updates van haar sites zitten bepaalde programma's die na- gaan hoe vaak een Pc is geregistreerd en/of er gebruik is gemaakt van een Crack. Ook word er naar diverse andere dingen gekeken die worden dan naar de hoofdcomputers van Microsoft gestuurd eigenlijk een soort van Spyware. Microsoft dwint jou dan om de Software in dit geval Windows aan te schaffen. Zoals iedereen dat doet, althans niet iedereen. Natuurlijk zitten hier van die enorm zielige personen die niet betalen voor hun software, maar goed daar hebben we het maar niet over. Klik er mischien eens op, mischien krijg je dan wat extra informatie, maar het doet mij toch sterk vermoeden dat je Windows illegaal hebt. Je kunt het gewoon toegeven, want die controle's zijn behoorlijk correct. Ik kan natuurlijk ook niet inzien of jij niet/wel hebt gekocht. Om te bewijzen dat je hem wel legaal hebt wil ik dat je een foto van de cd/boekje maakt. Zorg dan dat de serial niet te zien is uiteraard, maar anders mogen wij jou echt niet helpen. Het kan ook zo wezen dat je bijvoorbeeld Office illegaal hebt gedownload, dat geld hierbij hetzelfde als we je willen helpen moet je een foto van het doosje en vul de lijst zelf maar aan. Anders geen hulp, veel succes verder als je het illegaal hebt! Reageren
joshoon Geplaatst: 16 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Ik denk dat jij 'Windows Xp' illegaal hebt, want normaal zou dit niet mogen. Microsoft is sinds een half jaar begonnen aan een Project genaamd: 'Microsoft Genuine'. In verschillende downloads en updates van haar sites zitten bepaalde programma's die na- gaan hoe vaak een Pc is geregistreerd en/of er gebruik is gemaakt van een Crack. Ook word er naar diverse andere dingen gekeken die worden dan naar de hoofdcomputers van Microsoft gestuurd eigenlijk een soort van Spyware. Microsoft dwint jou dan om de Software in dit geval Windows aan te schaffen. Zoals iedereen dat doet, althans niet iedereen. Natuurlijk zitten hier van die enorm zielige personen die niet betalen voor hun software, maar goed daar hebben we het maar niet over. Klik er mischien eens op, mischien krijg je dan wat extra informatie, maar het doet mij toch sterk vermoeden dat je Windows illegaal hebt. Je kunt het gewoon toegeven, want die controle's zijn behoorlijk correct. Ik kan natuurlijk ook niet inzien of jij niet/wel hebt gekocht. Om te bewijzen dat je hem wel legaal hebt wil ik dat je een foto van de cd/boekje maakt. Zorg dan dat de serial niet te zien is uiteraard, maar anders mogen wij jou echt niet helpen. Het kan ook zo wezen dat je bijvoorbeeld Office illegaal hebt gedownload, dat geld hierbij hetzelfde als we je willen helpen moet je een foto van het doosje en vul de lijst zelf maar aan. Anders geen hulp, veel succes verder als je het illegaal hebt! ik kan hem niet illegaal hebben ik heb deze PC net laatst gekocht en het is een PC die erg veel verkocht wordt tis een nieuwe PC in de winkels Reageren
Kraay Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Ga dan terug naar de winkel met je probleem Reageren
SummerBase Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Zoals ik al eerder zei heb je er dan Software opgezet die Illegaal is? Zoals Microsoft Office of een ander programma dat tot het Microsoft netwerk behoort. Controleer eventueel ook eens je 'Taakbeheer (Ctrl + Alt + Del) > Processen'. Mischien staan er onbekende programma's tussen de lijst, want ik weet niet zeker, maar volgens mij controleert microsoft dat ook. Is het eens fout gegaan in een update van Microsoft? Heb je ooit eens een illegaal programma van Microsoft gedraait? Van welke software leverancier is de fout? Heb je er al eens goed opgeklikt? Heb je een idéé waarvan het zou komen? Veel vragen die je kunt stellen over dit onderwerp, maar als we er na deze vragen niet uit komen kan je het beste een mail + foto van de cd opsturen naar Microsoft. Dan kunnen zei uitzoeken waarom je die fout krijgt. Verder moet je gewoon wat uit proberen, want ik kan vanaf hier niet zien van wie die melding is. Mischien is het wel spyware wie weet, kan ik vanaf hier niet inschatten. Reageren
joshoon Geplaatst: 16 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Zoals ik al eerder zei heb je er dan Software opgezet die Illegaal is? Zoals Microsoft Office of een ander programma dat tot het Microsoft netwerk behoort. Controleer eventueel ook eens je 'Taakbeheer (Ctrl + Alt + Del) > Processen'. Mischien staan er onbekende programma's tussen de lijst, want ik weet niet zeker, maar volgens mij controleert microsoft dat ook. Is het eens fout gegaan in een update van Microsoft? Heb je ooit eens een illegaal programma van Microsoft gedraait? Van welke software leverancier is de fout? Heb je er al eens goed opgeklikt? Heb je een idéé waarvan het zou komen? Veel vragen die je kunt stellen over dit onderwerp, maar als we er na deze vragen niet uit komen kan je het beste een mail + foto van de cd opsturen naar Microsoft. Dan kunnen zei uitzoeken waarom je die fout krijgt. Verder moet je gewoon wat uit proberen, want ik kan vanaf hier niet zien van wie die melding is. Mischien is het wel spyware wie weet, kan ik vanaf hier niet inschatten. nou ik heb geen illegaal programma van microsoft tenzei msn illegaal is maar verder niet want ik download weinig games ik koop ze liever maar ik heb geen CD van het windows software omdat hij er al op zat (de windows dan) want als ik een PC koop zonder windows zal dat lekker zijn hah Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Ja kan gewoon nog verder op de PC, het enigste wat je krijgt als je goeie versie van Windows koopt is IE 10 en Windows Firewall. Reageren
joshoon Geplaatst: 16 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Ja kan gewoon nog verder op de PC, het enigste wat je krijgt als je goeie versie van Windows koopt is IE 10 en Windows Firewall. ja ik kan wel gewoon verder op de PC maar het icoontje blijft staan en soms komt er een tekst ballon dat ik software vervalsing heb maar als ik een nieuwe PC koop hoort daar een legale versie van Windows te zitten of niet Reageren
SummerBase Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Als jij normaal bij een degelijke Computer zaak je Computer koopt hoort daar normaal een Legale Windows op te staan, maar let op: 'Dan moet er een boekje en cd-rom gelevert worden bij de pc'. Krijg je die niet bij de aankoop en er is verteld dat die er bij hoort te zitten. Dan is het oplichting, want dan kan je mij niet vertellen dat hij die legaal heeft. Als had hij hem legaal dan is hij nog illegaal bezig, want je kan niet meerdere pc's van Windows Xp via 1 cd-rom. Dus dat is met een crack opgelost denk ik, en daarom geeft Windows aan dat je de dupe bent geworden van Illegale software. Dat betekent niet dat jij de fout bent, maar wel de dupe. Ga terug naar de winkel waar je de pc gekocht hebt en vraag of ze de Officiele en legale Windows cd-rom kunt krijgen. Neem wel je aankoopbewijs mee als bevestiging. Dit soort dingen horen er gewoon bij, want je hebt de windows Cd op sommige plaatsen gewoon nodig zoals de instalatie. Willen ze dit niet geven dan kan je ze bestippelen als oplichters, geen ander woord voor mogelijk! Mocht er verder nog iets anders wezen of wil je hier over verder discuseren zeg het maar! Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Ik heb dit ook gehad ik ben terug gegaan en hte was bij mij een vreemde fout. Reageren
Matiscus Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Het is geen vreemde fout. Ik als PC-Kenner kom dat probleem dagelijks tegen. Je Windows zelf is legaal. Maar de serial waarmee ze windows XP activeerde is niet legaal. Die is namelijk al meerdere keren gebruikt, en dat aanvaardt Microsoft niet. Daarom geeft hij deze fout. Ook bij het welkom scherm staat een dialoogbox waarin dat staat dat je hem niet legaal hebt. En voor je bureaublad laad, krijg je ook nog een Windows box te zien met "Nu overschakelen naar een Legitieme Windows exemplaar" en Later overschakelen naar een Legitieme Windows exemplaar. Dus de winkel heeft een "Illigale" Windows XP geinstalleert op je PC. Het beste is terug gaan naar de winkel en het probleem voorleggen. Je kan ze voor de rechter krijgen door dit probleem. Aangezien ze Illigale software installeren op je pc. Reageren
joshoon Geplaatst: 16 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Het is geen vreemde fout. Ik als PC-Kenner kom dat probleem dagelijks tegen. Je Windows zelf is legaal. Maar de serial waarmee ze windows XP activeerde is niet legaal. Die is namelijk al meerdere keren gebruikt, en dat aanvaardt Microsoft niet. Daarom geeft hij deze fout. Ook bij het welkom scherm staat een dialoogbox waarin dat staat dat je hem niet legaal hebt. En voor je bureaublad laad, krijg je ook nog een Windows box te zien met "Nu overschakelen naar een Legitieme Windows exemplaar" en Later overschakelen naar een Legitieme Windows exemplaar. Dus de winkel heeft een "Illigale" Windows XP geinstalleert op je PC. Het beste is terug gaan naar de winkel en het probleem voorleggen. Je kan ze voor de rechter krijgen door dit probleem. Aangezien ze Illigale software installeren op je pc. Cool voor de rechter Dan sta ik daar en sta ik op en zeg ik ''Jullie hebben mij een illegale Windows op me PC gezet, ik wil dat jullie gestraft worden, 10 jaar '' ik kijk wel even om naar de winkel te gaan mischien horen jullie hier wel van me hoe het afloopt en als ik bij de winkel ben geweest Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Ik ben zelf terug gegaan naar het bedrijf en ze hebben het probleem opgelost dus ik dacht dat het een fout was. Reageren
Goliat Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 ik kijk wel even om naar de winkel te gaanmischien horen jullie hier wel van me hoe het afloopt en als ik bij de winkel ben geweest Ik zou sowieso niet naar de winkel gaan waar je 'm gekocht hebt, waarschijnlijk zullen ze iets doen waardoor je van de ''foutmelding'' af bent waardoor je ze niet meer kan aanklagen. Ga gewoon naar een expert die kan je zo vertellen of het inderdaad zo is dat zei je belazerd hebben wat ook aannemenlijk is, maar goed je moet alles goed chekken voordat je zo'n zaak begint. Vervolgens een advocaat regelen zodat het tot een kort geding kan lijden, waarschijnlijk kan je eisen om het volledige bedrag van je PC terug te krijgen als schade-vergoeding. Maar dat moeten je ouders maar met je advocaat overleggen.. Reageren
joshoon Geplaatst: 16 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 moet ik dan de PC meenemen want dat gaat moeilijk want we hebben geen auto ons vervoermiddel is de fiets Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.