Jump to content

Spiderman Sig!

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey -Matthijs-

Commentaar: Je sig zag er op het eerste zicht al heel goed uit..

- punten: Het been van spiderman is half blauw en half geel, en is beetje raar afgewerkt, volgens mij moet het een stuk brokstuk ofzo zien, maar ik zie er echt niks in, mischien had je dat beter moeten afwerken :)

+ punten Je render past heel goed bij de achtergrond, ook die balk waar je spiderman hebt ingetypt, past echt er prima bij, en maakt je sig orgineler. Het lettertype en fond passen er goed bij, net als je naam die je bij de achtergrond geplaatst hebt...

EindTotaal Punten: 8.8

Eindbesluit: Hele mooie en hoge score weer, ik vind je siggy goed gelukt, en ook wel leuke dingen aan toegevoegd zodat je spiderman sig er orgineler uitziet dan een gewone spider sig. Klasse! :klap:

TheGuardian :cya:

Geplaatst:

Heel erg mooie sig! Die spiderman is sowieso strip-kwaliteit, maar ook de achtergrond is erg mooi. Zoals TheGuardian al zei vind ik dat been/brokstuk een beetje vaag, misschien dat je daar wat aan kunt doen? Die balk heb je heel goed geplaatst, hij past perfect bij de rest van de sig, net als je naam. Mijn complimenten daarvoor! Het is dat dat been/brokstuk een beetje vaag is, en dat ik niks met spiderman heb, anders had je een dikke tien!

Rate: 8.5/10

Geplaatst:

Ik vind 'm ook erg mooi, behalve zoals eerder gezegd dat been/brokstuk.

Ook vind ik het niet zo dat er 2 keer 'Spiderman' staat (Mierenne*ukerijjjj)

9/10

NeLSoN

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...