Jump to content

Svenie's eerste sign's

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Sign 1:

sign3kopiens9.jpg

Sign 2:

sign4kopiegc3.jpg

Sign 3:

sign5kopieus5.jpg

Dit zijn mijn eerste sign's, dus niet te hard met die commentaar. :puh:

Bewerkt: door Svenie
Geplaatst:

Ik vind vooral de 2de en 3de sig er netjes uitzien!

Voor een beginner, en je eerste sigs, vind ik ze erg goed!

Keep up the good work!

NeLSoN

Geplaatst:

Het zijn gewoon hele mooie signatures, je bent pas net begonnen en nu zou je er al battles mee kunnen winnen.

Tuurlijk kunnen ze nog verbetering gebruiken, maar dit is echt een optimaal resultaat voor iemand die er slechts enkele dagen mee bezig is. Maar goed met de tuts op dit forum kom je er wel hoor, je hebt zeker veel talent.

Signature 1:

De render ziet er echt mooi uit, met die energie velden om zich heen. I zie dat je met de achtergrond wat met filters hebt gespeeld, gewoon blijven klooien in de toekomst het ziet er eenvoudig maar goed uit, het pas perfect bij de rest van de signature. Aan de teskt moet gewerkt worden, probeer de opacity wat lager te zetten, en de tekst wat kleiner te maken, dit geld ook voor de andere signatures. Een ander fontje had ook wel gemogen, waarschijnlijk weet je wel dat je dit kan doen op dafont.com eigenlijk ben ik niet zo'n fan van deze site, ik haal mijn fontjes dan ook altijd van abstractfonts.com Ik zie dat je graag Dragonball Z als theme gebruikt, waarschijnlijk zul je dan mischien ook opzoek gaan naar het Dragonball lettertype maar dan moet ik je teleurstellen, ik was er ook eens naar opzoek en toen kwam ik er achter dat het slechts een logo is en dus niet op internet te vinden is.

Signature 2:

Weer een mooie render, als ik het goed zie heb je Motionblur -> overlay gebruikt, dat geeft inderdaad een mooi effect. De lensflare die erachter zit vind ik er mooi bijpassen en geeft een goeie uitstraling aan de signature. De achtergrond past er goed bij maar toch ook weer niet, vooral omdat Gohan een een blauw tenue aanheeft, als je dit wat meer in de background zou verwerken zou het er wel weer wat beter uitzien.

Signature 3:

Deze vind ik weer wat minder, de render is niet zo bijzonder en goed de achtergrond heb je mooi gedaan, alleen had ik een andere kleur gebruikt: Image -> Adjustment -> Colar Balance of Image -> Adjustments -> Hue Saturnation en dan Colar aanvinken..(als ik een screen zoals gisteren moet maken zeg je het maar)

Zo kun je de kleur wat veranderen wat natuurlijk voorzich spreekt.

Je zal in de loop der tijd als je wat meer ervaren bent ook moeten gaan werken met de functie inblenden maar dat komt allemaal nog wel. Daarnaast missen ze allemaal een stroke: Edit -> Stroke Een stroke is een rondje om je signature heen, zo ziet het er allemaal wat verzorder uit.

Ik geef ze alle drie een 7,5

Voor iemand die net bezig is met PS zijn dit wereld signatures maar goed je moet altijd naar perfectie blijven streven, en je weet dat ik je daar altijd mee wil helpen.. hulp is belangrijk als je net met PS begon zo heb ik ook veel baat gehad bij de hulp van mensen op dit forum.. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Hier de rate's + ratescore's van mij. Over jou 3 eerste signatures:

Signature Nr. 1 :

+

Heel mooie render, die vlammen maken het levendiger. Het lijkt alsof Goku (toch?) echt uitbarst. De achtergrond is wat simpel, maar toch maakt het een mooi geheel met de render. Da's niet zo gemakkelijk, dus een pluspuntje is het zeker waard. :)

-

De kleur van jouw font is onduidelijk en het past ook helemaal niet in het geheel van je sig. Je zou beter donkergroen nemen als kleur. Ik mis ook een border. Als je niet weet hoe je een border maakt: Je maakt een nieuwe layer aan (CTRL+SHIFT+N), druk dan op CTRL+A. Ga dan naar Edit - Stroke - neem wat je mooi vind- .

Mijn ratescore : 6.89

Signature Nr. 2 :

+

De Lens Flare achter de render is heel mooi! Het lijkt alsof Goku (toch?) uitbarst. Ook is dat effect met Guassian Blur (denk ik?) mooi op de render geplaatst. Het past bij die lens flare. De achtergrond vind ik ook mooi, ik weet niet of je dat met brushes of een render heb gedaan, maar het is mooi. En dat is het enige wat telt he! ;) .

-

De font vind ik ook niet echt passend. Een beetje te standaard, kijk even naar Goliat zijn post :

Een ander fontje had ook wel gemogen, waarschijnlijk weet je wel dat je dit kan doen op dafont.com eigenlijk ben ik niet zo'n fan van deze site, ik haal mijn fontjes dan ook altijd van abstractfonts.com

De kleur van het lettertype is ook niet echt mooi. Daar kan je nog wat aan sleutelen. Ook deze keer mis ik een border, kijk even boven jou hoe je een border maakt. ;)

Mijn ratescore : 7.63 :klap:

Signature Nr.3 :

+

De achtergrond is mooi gelukt, ik weet niet hoe je het gedaan hebt. Maar het komt iets mooi uit allessinds. De render is mooi, waarschijnlijk heb je hem niet zelf gerenderd. Maar mocht het wel zo zijn dan zeg ik 'Chapeau!' .

-

Weer is het diezelfde font, het past deze keer ook niet echt bij het geheel van de sig. Ook de kleur is weer zwart, niet passend dus voor een redelijk lichte sig. Ook mis ik een border in je signature!

Ratescore : 7.45 :klap:

Ik heb rekening gehouden dat dit je eerste creaties waren. Ik zou zeggen: Volg nog veel tutorials en aarzel NOOIT voor iets te vragen als je iets niet snapt! Als je algemene vragen hebt, niet over een tut ofzo. Maar wel over Photoshop, kun je altijd terecht in het Photoshop helpdesk.

KUTWG Svenie ! :klap:

Bewerkt: door Jon-asses
Geplaatst:

Sig 1:

De eerste sig ziet er wat minder uit, maar aangezien je nog maar een beginner bent is dat al een mooie prestatie. Ik vind 'm vooral wazig en het lijkt wel alsof het een printje is uit een kapotte printer.

Rate: 4/10

Sig 2:

De tweede is eigenlijk perfect, zei het niet dat deze ook wat wazig is. Verder heb ik er niets op aan te merken, heel erg goed gedaan gewoon.

Rate: 7/10

Sig 3:

Perfect! Of in ieder geval zo dicht mogelijk als maar kan in mijn ogen. Goku ziet er heel erg mooi uit, en ook de achtergrond is mooi gedaan. Ik snap alleen niet wat die bloemen daar linksboven doen, in de achtergrond? Of zijn dat geen bloemen, maar is het een ketting ofzo? Maar goed, hij is heel erg mooi, en ik kan niet geloven dat je dat gewoon even maakt. Zoals al eerder gezegd: jij hebt zeker talent! (Of je hebt stiekem al tien jaar zitten oefenen. ;))

Rate: 9.5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...