Goliat Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Onderwerp: Zet 2 signatures naar keuze in. Soort: Signature: Maximum size: 500 x 150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Datum van inlevering: Natuurlijk zo snel mogelijk, maar het is geen probleem als je even de tijd wil nemen om je signatures klaar te krijgen. Ik zet deze 2 in:
-Matthijs- Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 (bewerkt) Goliat: -Matthijs-: Succes Goliat, moge deze keer wel de beste winnen! Stemmen kan beginnen! Bewerkt: 16 augustus 2006 door -Matthijs-
mattiejj Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 dit is een moeilijke ik kom uit op een gelijkspel de the game sig vind ik mooier dan spiderman sig de KJ huntelaar sig vind ik mooier dan de japanse sig 1-1 maar ik vind de the game sig toch iets mooier omdat ik die lelijke vlokjes,die sig stukjes(misschien ligt het aan mijn PC) niet mooi vind stem goliat
demontventoux Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Stem: Matthijs De eerste van Goliat is niet mis maar ook niet echt super. De tweede vind ik -sorry- op niet veel trekken eigenlijk Het "vuur" op de achtergrond is mooi, maar het geel en het rood van de figuur zelf vind ik niet goed gelukt. De eerste van Matthijs vind ik z'n minste van de twee, de brokstukken zijn wel cool. De sig van Huntelaar is knap gemaakt, z'n naam enzo...Alleen jammer dat z'n gezicht op niets trekt, maar dan kan Matthijs natuurlijk niets aan doen
Donwell Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Ook ik stem voor: -Matthijs- Ik vind de eerste van Goliat niet echt iets, de tweede wel, en van -Matthijs- vind ik ze allebei mooi. 2-1 dus. >>> Door RonaldVC: Let in het vervolg even op de datum, deze battle was de 18e al afgelopen. Ik heb geen verzoek gehad de battle te verlengen dus bij deze sluit ik het topic met een stand van gelijkspel.<<<
Recommended Posts