Jump to content

extra gang gepland?

Recommended Posts

Geplaatst:

had rockstar bij het maken van gta sanandreas een extra gang gepland? the san fierro rifa?

in de mapeditor vond ik tussen de normale tags om te sprayen ook een tag van the san fierro rifa

hieronder een screen van de mapeditor:

en ik heb er een in cj's huis geplaatst:

wat ook vreemd is is als je de tag sprayt dat er staat sprayed tag 1 of 104 dus niet sprayed tag 1 of 100 maar 104

Geplaatst: (bewerkt)

Goed gevonden, alleen die extra gang hebben ze niet geplant hoor. :klap: De San Fierro Rifa zit al in het spel, alleen deze bevind zich in San Fierro. Waarschijnlijk wouden ze deze gang ergens in San Fierro gebruiken voor de hidden sprays, maar daarna kregen ze misschien wel een idee dat ze ook zoekdingen konden doen, zodat het niet zo eentoning was of alleen in Los Santos. Ik denk dat niemand het antwoord erop weet waarom die dingen er niet in zitten. Zo weet ook niemand het antwoord op de vraag: 'Waarom zijn de bananen krom?' Of 'Waarom zit de FBI truck niet in het spel?'

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:
oke ik wist niet dat ze er al in zaten zijn dat dan die gasten met wit met lichtblauwe kleding?

Die gang ziet er zo uit:

213.jpg

Geplaatst:

Lijkt mij meer dat ze de Hidden Sprays tot Los Santos beperkt wilden houden, nog wel een Hidden Spray gemaakt van deze gang, maar er later niet ingezet hebben, goed gevonden, kan misschien wel op WikiGTA bij de San Fierro Rifa als extra geplaatst worden.

ik weet 't niet het staat volgens mij ook op Wiki GTA ik ben al aan het kijke!

Edit: dit staat er van San Fierro Rifa op WikiGTA;

Rifa bevindt zich in San Fierro, en ze hebben een kleine gang maar wel erg sterk en gevaarlijk. Je kunt ze herkennen aan hun licht blauwe kleding, en hoedjes die zij dragen op hun hoofd. Ze handelen erg veel in cocaïne, en ze hebben een hekel aan Los Santos Vagos. Het is een gang dat zich vaak bij elkaar bevind, en ze zijn meestal niet alleen, ze zijn erg trouw aan elkaar en houden zich dus echt meer met hun zelf bezig, erg oorlogszuchtig zijn ze ook niet, het kan nog wel eens gebeuren dat ze op de vlucht slaan als je ze aanvalt.

nog wat info over wat voor wapen e.d.

Gang

Naam San Fierro Rifa

Gangleider Geen

Locatie San Fierro

Kleur Lichtblauw

Wapen 9MM

Gangcar Blade

Rivaal Los Santos Vagos

GTA GTA San Andreas

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

oke ik wist niet dat ze er al in zaten zijn dat dan die gasten met wit met lichtblauwe kleding?

Die gang ziet er zo uit:

213.jpg

dat zijn die gasten die ik bedoel! :klap:

Geplaatst:

Wow vet stoer dude dat je dit hebt gevonden :*D

Toch jammer dat Rockstar zoveel leuke dingen eruit haalt :-(

Misschien hadden ze eerst ook dat je territory over kon namen in SF, want alle gangs die een tag hebben hebben ook territory

Geplaatst:

misschien kan iemand die goed kan modden en tijd over heeft het proberen terug te halen?

lijkt me wel lol: moet je de BLAUWE map van san fierro groen maken! :schater:

cool! veel succes ik hoop dat het lukt!

EDIT: het staat nu op wikigta bij de san fierro rifa!

Bewerkt: door the gtasafan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...