Merticus XVII Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Ik heb net een enorm filmpje gevonden over GTA Trilogy. ik vond hem de moeite waard. Hij bevat beelden van GTA III, Vice city en natuurlijk San Andreas. Hier bekijken Ik krijg er echt kippevel van. Greetz Merticus Reageren
Typhoon Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Dit is inderdaad een erg leuk filmpje, hij is ook door een professioneel iemand gemaakt, hij is namelijk gemaakt door de webmaster van PlanetGTA. Je moet hem inderdaad even bekeken hebben, hij duurt 6.11 minuten. Reageren
Izah Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Mooi gemaakt hoor. Deze gast weet echt hoe je spanning in een filmpje moet opbouwen. Volgens mij heeft hij iets te veel hollywood trailers gekeken Dat Lego filmpje is ook wel grappig btw. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 wreed filmpje vooral zo als je Sweet hoort zeggen "This is where we show the BALLAS what BANGING is all about!!" Reageren
Donwell Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Vet filmpje, dit is echt spannend door die muziek en je ziet alles door elkaar! Reageren
Vercetty Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 vet filmpje, en die VC tribute is ook door hem gemaakt, echt spannend dat lego filmpje kende ik al, maar hij blijft leuk Reageren
~Mario~ Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Ja dat filmpje had ik zelf ook al eerder gezien, hij is beste leuk om te zien het is weer wel jammer dat de beelden soms te snel gaan, van VC tot Sa door elkaar, het geluid maakt het ook zeer spanned, verder een filmpje van een goede kwaliteit. Reageren
XboxGta Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Cool filmpje, spannende muziek 10/10 Reageren
Donwell Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Ja dat filmpje had ik zelf ook al eerder gezien, hij is beste leuk om te zien het is weer weljammer dat de beelden soms te snel gaan, van VC tot Sa door elkaar, het geluid maakt het ook zeer spanned, verder een filmpje van een goede kwaliteit. Dat maakt het juist zo mooi!! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 mei 2017 Rapport Geplaatst: 20 mei 2017 De link van bijna 10 jaar (!) geleden werkt niet meer, maar volgens mij was dit het filmpje: Echt fantastisch om nog een keer te zien. Elke GTA fanaat opgegroeid met de Trilogy moet dit filmpje nog eens zien. Dat gevoel, die beleving... ook het commentaar van de reviews destijds, geeft me stiekem zoveel voldoening. Wilde het graag nogmaals met jullie GTA fans delen Reageren
PrioX Geplaatst: 20 mei 2017 Rapport Geplaatst: 20 mei 2017 Ik ben opgegroeid met deze games. Leuk om zo'n video te zien, brengt meteen herinneringen naar boven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.