Natasja24 Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Weet je wat ik wel grappig vind?Als je een bepaalde auto moet hebben dan rijden ze er niet.En als je er in 1 zit dan zie je ze soms allemaal achter elkaar rijden bijvoorbeeld cheetah's als je daar in zit.Dat vind ik wel grappig om te zien Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Heb ik ook heel vaak.... Stom toeval of een magische onbekende kracht die ons allemaal beinvloedt? Reageren
Bart f1 Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Het is echt mega irritant.. Als je een wagen wil.. moet je een andere auto gebruiken om hem op de weg te laten rijden En das in GTA 3, Vice city EN San Andreas Reageren
moechy Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 ja of je moet in een parkeergarage gaan zien en dan de type auto pakken die je wilt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.