gtamaster1 Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 hey weet iemand toevallig hoe je iemand jouw bestanden kan laten downloaden van het internet(met een link)of een website waar je gratis een link kunt krijgen voor een eigen download zeg maar wat je kent maar ik heb iets nodig vor de 120MB Reageren
Kraay Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Je kunt het uploaden op http://www.rapidshare.de/ (kan een tijd duren, afhankelijk van je uploadsnelheid). Dan krijg je een link, waardoor de andere hem kan downloaden. Zo zijn er meer van die site's, maar dit is naar mijn mening best goede en snelle. Ook kun je natuurlijk MSN gebruiken al zal dat ook een tijd duren Reageren
SummerBase Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 (bewerkt) Er zijn diverse sites waar je dingen op het internet kunt zetten, maar vaak zitten in het download proces vaak lange wacht-tijden. Zoals 'Rapidshare' of 'Megaupload'. Hier kan je ze in een hand omdraai uploaden en het is te vergelijken met Imageshack.us, maar toch zijn er tijdens het download voor je vrienden wat na- delen. Ze moeten lang wachten voordat de download begint en als het binnen 30 dagen niet gebruikt is dan worden ze verwijderd. Daarvoor is wel een oplossing, neem een eigen host en log erop in met een FTP programma. Een FTP programa is een programma waarmee je kan kijken in een FTP-server. Dus eigenlijk de hoofdindex van je websites waar je een bepaald aantal MB's kan plaatsen. Nou zijn er gratis varianten waar je tot ruim 2000mb kan uploaden, nou dat lijkt mij ruim voldoende. Je kan jezelf voor zo'n dienst op 'deze' site aanmelden. Het is wel duits, maar het is ook niet heel moeilijk aanmelden is bijvoorbeeld: 'Registrieren'. Dan krijg je diverse voorwaarden. Loop dat door en vul je gegevens in, dan moet je inloggen dan kom je bij het hoofdpaneel. Dan ga je naar: 'Webhosting FTP' dan klik je op: 'Aktievieren' en daarna kijk je bij: 'FTP Daten'. Daar vind je de informatie voor de FTP-programma's. Dan download je bijvoorbeeld een FTP-programma die je op zo'n site als 'deze' kan downloaden. Dan vul je daar de gegevens in en je kan dingen zo in het vak schuiven. En dan ga je naar de browser en dan vul je in de adresbalk in: 'http://-.-.funpic.de/bestand.rar/'. Dit is natuurlijk maar een voorbeeld, maar in jou geval kun je het dus dan wel goed doen. Wil je dit soort dingen liever niet doen dan kan je het beter houden op de standaard sites zonder dingen eromheen, maar dan moet je wel leren leven met die wacht tijden. Ik heb geprobeert wat ik kon doen, en ik denk en hoop dat je er wat aan hebt. Alleen bij die gratis diensten kan je tot 100mb. En dat kun je met die manier van mij niet, want daar kan je veel hoger. Veel succes en mocht er nog wat wezen zeg het maar! Rapidshare Megaupload Funpic.de Bewerkt: 16 augustus 2006 door SummerBase Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 17 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 ok dankjewel Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 17 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 ik ben bij webhosting maar ik zie nergens 'Aktievieren' Reageren
Blu3ice Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Wat je ook kan doen is doormiddel van WinZip winzip.com een .zip bestand te creeëren en dat bestand uploaden met behulp van een ftp programma. Dan zet je gewoon op je site een link naar dat zip bestand, en als bezoekers erop klikken, start de download onmiddellijk. Hopelijk ben je hier iets mee, Blu3ice Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.