Jump to content

Chamillionaire Sig + Avater

Recommended Posts

Geplaatst:

Sig: Heb ik 2 dagen aan gewerkt, vind hem wel relaxt geworden :)

dirtypnguu9.png

Avater: Niks specials, gewoon uit de sig gehaald en verkleind + Border..

chamillionaireavaterto3.png

Geplaatst:
Ik vind hem erg mooi. Alleen die letters boven in kan je miss wel wat duidelijker maken.

Dat zijn geen letters, maar ramen waar licht doorheenschijnt

Geplaatst:

Ik vind hem erg mooi. Alleen die letters boven in kan je miss wel wat duidelijker maken.

Dat zijn geen letters, maar ramen waar licht doorheenschijnt

Ik bedoel dat linksboven. Dat zijn geen ramen volgens mij.

Geplaatst:

'k Weet 't niet, op een of andere manier lijkt het alsof Chamillionaire er gewoon voor is geplakt. Dat is natuurlijk ook zo, alleen soms vind ik het gewoon een 'knippen+plakken' werkje. Misschien kun je hem nog even inblenden en wat Lighting Effecten toevoegen :roll:

Geplaatst:

Ik ben het helemaal eens met wat Ferre zei over '...dat plakken en knippen'! Het lijkt nu net alsof het een politie wagen is, met een plaatje ervoor!

Verder vind ik 'm er zeer kewl uitzien!

They see me rollinnnn' (8)

NeLSoN

Geplaatst: (bewerkt)

Er is zeker wel meer aan gedaan dan alleen knippen en plakken volgens jullie, er zitten een paar effecten in en ik heb de lichten zelf gebrusht.. + Er zitten nog wat lichteffecten in en ook wat op Cha zelf.. Maar toch bedankt voor de Rates! =)

Bewerkt: door DaddyPimp
Geplaatst:
Er is zeker wel meer aan gedaan dan alleen knippen en plakken volgens jullie, er zitten een paar effecten in en ik heb de lichten zelf gebrusht.. + Er zitten nog wat lichteffecten in en ook wat op Cha zelf.. Maar toch bedankt voor de Rates! =)

Nu maken jullie er een beetje wat anders van. Het was alleen bij Chamillionaire, en die effecten zie ik ook wel :roll:

Geplaatst:

Heey DaddyPimp,

Voor ik ga raten, je ava ga ik geen punten geven of niet rate, omdat zoals je al zei het uit je sig kwam. Ik zal daarom je sig rate, en die score mag je dus ook bekijken als je ava, omdat je ava toch uit je sig komt.

Commentaar: Toen ik in je topic kwam en je siggy bekeek, dacht ik wel wow, hij zag er echt netjes en echt uit, alsof je daar zelf bijstond..

- punten: Ik zou de achtergrond iets duidelijker doen, hij is nu nogal heel donker, en je ziet amper die gebouwen, je ziet meer zwart..

+ punten Je render past heel goed bij de achtergrond, ook dat hoofd heb je er perfect bijgemaakt, ook die politie auto maakt het speciaal, eigenlijk door die dingen toetevoegen heb je een prachtige siggy gemaakt.

EindTotaal Punten: 9.6

Eindbesluit: Prachtige sig Daddypimp, wees er maar trots op :klap:

TheGuardian :cya:

Geplaatst:

Bijna helemaal perfect! Alleen twee dingetjes vielen me op: de tekst linksboven had wel wat duidelijker gemogen, en het lijkt inderdaad alsof het hoofd er gewoon "opgeplakt" is, als je snapt wat ik bedoel. Die kun je misschien wat beter in de afbeelding verwerken. Verder vind ik 'm helemaal geweldig, heel erg leuk gedaan ook, die politieauto. Het is een hele mooie sig geworden!

Rate: 9/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...