San_Andreas_Nigga Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb even wat uitgeprobeerd met photoshop. V1 V2 (Tekst op een andere plaats gezet.) Rates? Bewerkt: 16 augustus 2006 door General Lee Reageren
mattiejj Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 hij is tien pixels te groot V2 vind ik persoonlijk mooier rendermooi, kleurengoed,dat rood compenseert het blauw teksttransparent en toch goed leespaar effectenhele mooien strepen randleuk met die afgeronde hoekjs positiehet is goed verdeeld 8.8 Reageren
TheGuardian Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Heey general lee, Commentaar: Op het eerste zicht zag ik geen verschil tussen V1 en V2 eigenlijk.. :$ - punten: - + punten Je V2 is mooier qua lettertype verzetten en de fond EindTotaal Punten: 8.2 Eindbesluit: Mooie score, was wel effe zoeken, maar als je goed kijkt is V2 inderdaad mooier TheGuardian Reageren
Phate Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Ik vind dit eigenlijk een beetje een saaie sig... Ik kan geen mooie/opvallende special effecten ontdekken, alleen een soort foto... Het ziet er een beetje statisch uit, een beetje saai. Op V2 heb je de tekst wel leuk weten wegstoppen, dat moet ik je nageven, maar al met al toch niet zo'n goede sig in mijn ogen... Misschien kun je er een soort lichteffect instoppen, dat het licht van één kant komt, en dat de andere kant wat donkerder wordt? Rate: 3/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.