San_Andreas_Nigga Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 (bewerkt) Onderwerp: Freestyle Soort: Signature Size: Max 400x200 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Z.S.M Inlevering van mij: Bewerkt: 19 augustus 2006 door RonaldVC
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Ik heb het lijstje wat aangepast, misschien wil nu wel iemand battlen...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 General Lee Wastelander ----------------------- Wastelander, veel succes, stemmen kan beginnen.
Planlos Ultra Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Het was Moeilijk kiezen maar ik koos toch voor General Lee omdat de Tekst wat mooier is dan die van Wastelander. Wastelander heeft wel een iets betere achtergrond vind ik. Stem GL
Wesley Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Zoals Planlos Ultra het al zei. Dit is een beetje lastig. Ik vind die van General Lee erg lekker scherp. Ook erg mooie lettertypes.Maar dat hebben jullie allebij wel. Toch gaat mijn stem uit naar: General Lee Waarom? : GL's sig is lekker scherp! Als dit niet zo was, dan had ik echter voor wastelander gestemt! Moeilijke keuze verder! ^ Wesley_GTA
McNelly Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Zoals vaker is gezegd... Het is erg lastig! Ik vind bij de sig van Wastelander dat er meer kleur inzit; het heeft een wat meer dromerige uitstraling! Daarom stem ik op: Wastelander NeLSoN
Gta Ripper Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Ik stem op GL. Die van wastelander is gewoon te blurry, sorry wastelander. Inderdaad lastige keus.
mattiejj Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 ik hou van scherpte dus mn stem gaat naar General Lee, sorry wastelander,maar ik vind die van GL net iets mooier
Recommended Posts