~Lance Vance Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Is Maria uit San Andreas dezelfde als in GTA3 en LCS? Reageren
SummerBase Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 De Maria die jij bedoelt heet: 'Maria Latore'. Maria is de vrouw van Salvatore die je in Gta III moet vermoorden. Aan gezien Liberty City Stories (1998) en San Andreas (1992) eerder is dan Gta III (2001) kun je er vanuit gaan dat Maria Latore ook in deze spellen zitten. Ik heb het natuurlijk ook nog even na gekeken en Maria Latore komt inderdaad voor in de spellen: Liberty City Stories, San Andreas en Gta III. Dit is dus dezelfde Maria Latore. Wil je meer weten over deze: 'Maria Latore' bijvoorbeeld dat ze behoort tot de Leone Family en dat ze Claude ontmoet in Gta III lees het allemaal 'hier' tevens heb ik even de personage lijsten opgezocht van de games waar zij toe behoort. San Andreas (1992) Liberty City (1998) GTA III (2001) --- Ik heb ook nog even het plaatje opgezocht en dit is inderdaad Maria Latore, de vrouw van Salvatore. Als er nog meer dinge zijn die je wilt weten zeg het gewoon dan gaan we het voor je regelen. Ik hoop dat je er wat aan hebt! Maria Latore, op WikiGTA. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 17 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Wel raar is dat want in San Andreas is ze erg intimiderend en overtuigend en in GTA3 is ze meer een kletskous En in SA ziet ze er ook bijna hetzelfde uit als in GTA3, dus in 9 jaar heeft ze bijna geen schoonheid verloren. Reageren
SummerBase Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Ja dat zou je haast wel zeggen dat ze in Gta San Andreas er beter uit ziet, maar dit komt denk ik omdat de Graphic's in San Andreas veel hoger liggen dan in Gta III. En Gta III is een mafia spel en daar is het over het algemeen erg donker waardoor de mensen in de stad saai en niet bloeirijk overkomen. In feite is dus (bijna) niks verandert in al die jaren, maar zelf geef ik toe dat ik haar niet mooier vind dan in Gta III. Kijk je moet het verschil zien in tijd. Voor die tijd (Sa : 1992) vind ik Maria er best goed uit zien, maar eigenlijk vind ik Maria uit Gta III (2001) net zo mooi, maar het is maar hoe je het bekijkt. Het is natuurlijk een vrouw en daar kijk je toch als jongen/man anders tegenop denk ik. Maar ik snap tevens ook niet hoe die Maria ooit bij een Salvatore Leone is gekomen. Het ging haar zeker om het geld nou dat zullen we in ieder geval nooit meer te weten komen, want die Salvatore ligt nu al fijn onder de grond voor ons tijdperk! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 17 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Ik denk idd voor het geld want in SA ontmoet ze Salvatore voor het eerst, ze komt zijn kantoortje binnenlopen en hij vraagt wie ze is. Ze zegt ook "I don't usually do this kind of shit you know" Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.